Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikeassa olet, screaminin malli näyttää olevan taas.Toi sun mainitsema "liekitetty" Fat Bob on CVO-malli, eli tehtaan customointi-osaston sikakallis erikoismalli. Niitä yleensä tehdään vain vähän ja tuonkin hinta Suomessa tulee olemaan lähelle 40000€...mutta miksi Fat Bobissa on rupuset liekit???
Onneksi noita ompelukoneita saa todella helposti muokattua oman mielen mukaan.![]()
No niin näyttää. Se pitää ottaa vaihtoehdoksi fat bobille.Uus Dyna Wide Glide näyttää ihan vitun hyvältä!![]()
Juups ! Nyt takana V - Rodilla n. 5000km, eikä vielä ole tuottannu pettymystä. Mullakin neljä "lasta" 26v. Kundi & 21v. Gimma ( tekee musta vaarin näinä päivinä.)Paras H-D on V-Rod, jossa ei ole oikeastaan muuta vikaa kuin ulkonäkö ja käyntiäänethän eivät koskaan tule olemaan H-D:tä, mikä on H-D:n paras ominaisuus. Laitoin omaan V-Rodiin turbon ja se helpottaa kovasti.
Pian tullee vesijäähdytteiset koneet ja silloin vanhat on vielä enemmän arvossaan
Juu selviät, kun selvität minkä tyylisen haluut ja OSTAT sen.Minäkin aloin potemaan tänään HD kuumetta, on siinä kovat jytinät ja nätti pyöräToivottavasti selviän sairaudestani.![]()
Vähän samaa vikaa täälläkin liikkeellä...Minäkin aloin potemaan tänään HD kuumetta, on siinä kovat jytinät ja nätti pyöräToivottavasti selviän sairaudestani.![]()
Samaa mieltä, näyttää kyllä hyvältä!Uus Dyna Wide Glide näyttää ihan vitun hyvältä!![]()
Kait mäkin sitte pervoilen kun myös tuosta Street Glidesta tykkään, jopa niin paljon, että ihan vakavasti oon ajatellut tulevaisuudessa vaihtavani Bobin tuommoseen. Tosin tuohan on sama pyörä kuin Electra Standard, vähän runsaammalla ja erilaisella varustelulla+matalammalla jousituksella, mutta veikkaan, että Stanusta sais kohtuu helposti(lue halvalla) saman näköisen... Onneks mun visiot ja haaveilut tyrmää tulollaan olevat syksyn ja talven lomautukset...tommonen trike jollain mörkömoottorilla vois olla aika komia kapine. semmonen täytyy jostain vanhemmasta rakkineestä vielä joskus väsätä.
lienen perverssi, mutta tuo streetglide näyttää aika makeelta.![]()
Noin mäkin ajattelin jokunen vuosi sitten...Luojaa kiitän, että en ole niin kipeä notta hd;n hankkisin
Sama vika itsellä mutta sen verta olin viksumpi että osasin silloin pysyä poissa sellaisista aiheista ja olematta hakea niistä aiheista huomioita mitä nuorempana en saanut tarpeeksiNoin mäkin ajattelin jokunen vuosi sitten...Luojaa kiitän, että en ole niin kipeä notta hd;n hankkisinMut kuinkas sitte sattukaan. Tauti iski ja lääke on tallissa. Toimii ja hyvin.![]()
![]()
Taidat olla tosiaan viksumpi mua, kun mä en tajua tuota sun viestiä, vaikka kuinka koitan sitä lukea...Sama vika itsellä mutta sen verta olin viksumpi että osasin silloin pysyä poissa sellaisista aiheista ja olematta hakea niistä aiheista huomioita mitä nuorempana en saanut tarpeeksiNoin mäkin ajattelin jokunen vuosi sitten...Luojaa kiitän, että en ole niin kipeä notta hd;n hankkisinMut kuinkas sitte sattukaan. Tauti iski ja lääke on tallissa. Toimii ja hyvin.![]()
![]()
![]()
no tämä selvä.Luojaa kiitän, että en ole niin kipeä notta hd;n hankkisin
Ei voi johtuu............Taidat olla tosiaan viksumpi mua, kun mä en tajua tuota sun viestiä, vaikka kuinka koitan sitä lukea...Sama vika itsellä mutta sen verta olin viksumpi että osasin silloin pysyä poissa sellaisista aiheista ja olematta hakea niistä aiheista huomioita mitä nuorempana en saanut tarpeeksiNoin mäkin ajattelin jokunen vuosi sitten...Luojaa kiitän, että en ole niin kipeä notta hd;n hankkisinMut kuinkas sitte sattukaan. Tauti iski ja lääke on tallissa. Toimii ja hyvin.![]()
![]()
Johtuu varmaan rapulastakin.![]()
![]()
![]()
Musta toi bobber-tyylinen takaloksu ei oikein sovi WideGlideen, jotenkin siihen kuuluu bobtail... ja mustat strutsit, vanteet ja lohkot?Samaa mieltä, näyttää kyllä hyvältä!Uus Dyna Wide Glide näyttää ihan vitun hyvältä!![]()
Bobista sais kohtuu helpolla ja halvalla väsättyä samannäköisen kuin toi uus WG...hmmm...ehkei ny kuitenkaan.Musta toi bobber-tyylinen takaloksu ei oikein sovi WideGlideen, jotenkin siihen kuuluu bobtail... ja mustat strutsit, vanteet ja lohkot?Samaa mieltä, näyttää kyllä hyvältä!Uus Dyna Wide Glide näyttää ihan vitun hyvältä!![]()
Olis vaikka tehnyt jonkun "NightGliden" mutta rinnalle sitten kunnolla kromissa uitettu WG. Noo nää on näitä makuasioita eikä liene epäselvää että kiiltävää osaa tulee tyrkylle sen verran että riittää![]()
Mun mielestä paras H-D hinnan vastineeksi on FLHT standard ja itse ottaisin mieluummin jopa 2007 mallin kuin uuden. Uusissa on ABS ja kaasu ilman vaijeria ym. tarpeetonta.