Otetaan huomioon ja tämä on kannaltani yksi tärkiä syy, Mutta perustele mielestäsi se säästön aiheuttaja.Jos haluat rahaa säästää, osta se Fat bob.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otetaan huomioon ja tämä on kannaltani yksi tärkiä syy, Mutta perustele mielestäsi se säästön aiheuttaja.Jos haluat rahaa säästää, osta se Fat bob.
Kieltämättä olen itsekin Kotaria kuolannut...tosin noita ykspyttysiä supermoto-vehkeitä. Kiva sellanen olis samassa tallissa tämän nykyisen tai sitten vaikka uuden Road Kingin kanssa. Busa taikka ZZR eivät mua enää sytytä, vaikka varmasti ovat hyviä laitteita.Sellaisen jutun olen kuitenkin huomannut että nyt kun mullä on Busa ja Kotarin krossi, niin harrikkamiehet hiukan kuolaa noita.
Yksinkertaisesti: jos oot HD pyörää aatellut, osta se.. tai sitten se busaOtetaan huomioon ja tämä on kannaltani yksi tärkiä syy, Mutta perustele mielestäsi se sästön aiheuttaja.Jos haluat rahaa säästää, osta se Fat bob.
Tässä on varmaan tarkoitettu, että HD:ssa on yleensä parempi jälleenmyyntiarvo, verrattaessa esim. Suzukiin. Eli jos ostat Suzukin ja toteatkin, että ei saatana, ei tää sovi mulle, häviät enemmän, kuin jos sama käy Fat Bobin kanssa.Otetaan huomioon ja tämä on kannaltani yksi tärkiä syy, Mutta perustele mielestäsi se sästön aiheuttaja.Jos haluat rahaa säästää, osta se Fat bob.
Veikkaisin, että tuossa joskus elo-syyskuussa. Ehkä aiemminkin. Muistaakseni tein itse kaupat 2006 mallisesta Bobista syyskuussa 2005. Mutta uudet mallit julkaistiin Jenkeissä jo reilusti aiemmin.Missä vaiheessa H-D:lla on tapana ilmoitella seuraavan vuoden muutokset ja mallit. Eli koskahan sitä pääsis hieromaan kauppaa ens vuoden Fat Bobista.
Kiitos tiedoista!Veikkaisin, että tuossa joskus elo-syyskuussa. Ehkä aiemminkin. Muistaakseni tein itse kaupat 2006 mallisesta Bobista syyskuussa 2005. Mutta uudet mallit julkaistiin Jenkeissä jo reilusti aiemmin.Missä vaiheessa H-D:lla on tapana ilmoitella seuraavan vuoden muutokset ja mallit. Eli koskahan sitä pääsis hieromaan kauppaa ens vuoden Fat Bobista.
Ediittiä sen verran, että kannattaa tietysti tuolla emoyhtiön sivuilla vierailla säännöllisesti. Siellähän ne varmasti ensimmäisinä näkyvät...
Sitten on vielä suurista suurin veekakkonen Kawasaki VN 2000Johdossa on edelleen Dyna Fat Bob, toisena Suzuki M1800r ja kolmas vaihtoehto on sitten Yamahan Midnight Star 1900, mutta ehkä se on jotenkin liian ukkomainen.
miksi tämä ei onnistuisi uudella harrikalla sen paremmin kuin muunmerkkisellä pyörällä?Herää jo tuosta H-D unesta !!!!! Kysy itseltäsi,haluatko ajaa ja ennenkaikkea víihtyä mosan päällä,vai....?
Onko alkuperäisessä 96:ssa, eli 1584 cc koneessa sitten huono vääntö. Jos on, niin huono juttu mun valinnan suhteen H-D:n kannalta. Toki se seleviää koeajon myötä.Road Kingiä oli vielä piristetty 1800 Screaminin satsilla, joten vääntöongelmat tahi puhdittomuus ei vaivannut alkuunkaan.
En suinkaan sitä tarkoittanut, rivakammin vain lähtee. Triumph lähtee jo niin rajusti, että jos ei olisi kypärää niin pälvikalju olisi vain ajan kysymys.Onko alkuperäisessä 96:ssa, eli 1584 cc koneessa sitten huono vääntö. Jos on, niin huono juttu mun valinnan suhteen H-D:n kannalta. Toki se seleviää koeajon myötä.Road Kingiä oli vielä piristetty 1800 Screaminin satsilla, joten vääntöongelmat tahi puhdittomuus ei vaivannut alkuunkaan.
No se ei onneksi ole ongelma, koska olen kalju jo muutenkin, toki puimurin avulla, mutta kuitenkinTriumph lähtee jo niin rajusti, että jos ei olisi kypärää niin pälvikalju olisi vain ajan kysymys.![]()