• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

S1000RR

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Takinkääntäjien saivartelu tuoksuu. Historiallisesti ABS keskustelu on ollut hyvin jokotaimaista, ei siinä ole paljon grammavaaoilla käyty.

Suorastaan loistavia kommentteja tämä ABS mörkö on aikanaan irroittanut. Vähän niin kuin sähköt olis eka kerran tulleet metsäläisen tölliin.

sanoi:
lippa: Minulla taas ei ole eikä tule jollei laki tule ja määrää ne pakollisiksi.

sanoi:
Ande749: Mitä abseihin tulee, niin minä en pyörääni huoli mitään ajamiseen vaikuttavaa elektroniikkaa tai automaattisia toimintoja, ei abs:ää, ei ajonvakautusjärjestelmiä eikä mitään muitakaan vastaavia.

sanoi:
Mammutti: ABS:t ja muut pitäisi lailla kieltää

sanoi:
holifild:Oma mopo on ilman abs:ia ja tulee varmaan tulevatkin mopot olemaan........ ehkä joskus sitte kun ajamisen harjoittelu jää nykyistä vähemmälle ja oman mopon hallinta rupeaa tuntumaan vaikealta.

sanoi:
naukkis: No Absien hyvyyteen en ota kantaa mutta täällä pelätään mopon pyörien lukkiutumista aivan liikaa. Eli ajakaa niitä pyöriä älkää vain istuskelko niitten päällä.

Takinkääntäjien saivartelu tuoksuu. Historiallisesti ABS keskustelu on ollut hyvin jokotaimaista, ei siinä ole paljon grammavaaoilla käyty.

Suorastaan loistavia kommentteja tämä ABS mörkö on aikanaan irroittanut. Vähän niin kuin sähköt olis eka kerran tulleet metsäläisen tölliin.

sanoi:
lippa: Minulla taas ei ole eikä tule jollei laki tule ja määrää ne pakollisiksi.

sanoi:
Ande749: Mitä abseihin tulee, niin minä en pyörääni huoli mitään ajamiseen vaikuttavaa elektroniikkaa tai automaattisia toimintoja, ei abs:ää, ei ajonvakautusjärjestelmiä eikä mitään muitakaan vastaavia.

sanoi:
Mammutti: ABS:t ja muut pitäisi lailla kieltää

sanoi:
holifild:Oma mopo on ilman abs:ia ja tulee varmaan tulevatkin mopot olemaan........ ehkä joskus sitte kun ajamisen harjoittelu jää nykyistä vähemmälle ja oman mopon hallinta rupeaa tuntumaan vaikealta.

sanoi:
naukkis: No Absien hyvyyteen en ota kantaa mutta täällä pelätään mopon pyörien lukkiutumista aivan liikaa. Eli ajakaa niitä pyöriä älkää vain istuskelko niitten päällä.
Otappa huomioon, että netissä suurin osa meistä on niin yybertaitavia superjarruttajia, että vapise rossi. Meillä oli aikanaan turvavyötkin ultimaaliselle jarruväistösuoritukselle vaan esteenä, ja siksi vastustimme myös niitä paatoksella.....
tounge.gif

Heh, mun Gessussa on tehtaan lisävarusteena EI-ABS. Eikä yhtään tee mieli mitään 180 heppasta (takap.) kyykkypyörää, mihin mahtuu istuun ja on muutenkin sikahyvä. Ei. Rumat ne vaatteilla koreilee.

Mikä helvetti teitä on vaivannut?
biggrin.gif
Taitaa olla jonkin verran muutosvastarintaa vai pelottaako kehitys muuten vain? Itse ottaisin pyörään abs jarrut vaikka heti ja toimivasta luistonséstosta voisin maksaa vaikka extraa. Harvoin on tilannetta tullut että lukkiutunut rengas mp:ssä olisi ollut jotenkin toivottavaa? Kai te muuten autostakin nappaatte abs jarrut pois "häiritsemästä", ainakin kesäisin? Vielä kerran loistava pyörä ainakin tietojen perusteella, hyvä BMW
062802jumpie_prv.gif

Uskon, että nuo Bemun race-ABS:t ovat aivan huiput.
Kokeilemani Bladen eABS jarrut olivat todella julman hyvät.
Käsittämättömän hinta- eron Brandt vaan sai synnytettyä normi vs eABS pyörälle.

Käykää kokeilemassa noita, jahka hieman helpommat ajokelit taasen saapuvat. Saatatte jopa tykästyä niihin (jarruihin siis).

sanoi:
Ja hyvin olen myös pysynyt kirjoituksessani. En myöskään ole ottanut asiaan kantaa kuin omana mielipiteenä omiin pyöriini.
Toisin sanoen en ole takkia kääntänyt.

Kertokaaten, jos joku jo tietää, millainen on uutukaisuuden huolto- ohjelma.

Takuu taitaa Bemuissa olla järjestään 2vuotta pitkä.

Just olin postaamassa samaa videota. BMW voitti.

Eniten tehoa dynossa, lyhin jarrutusmatka, eniten vääntöä ja kuskit diggasivat eniten.

Joo.. odotellaankos vielä pari vuotta, niin nähdään/kuullaan, minkä verran kilsoja se kestää?
wink.gif

Genau !
sport05.gif

Täällä "päämajas" Munich:is on tuo Frankfurter Ringi kuulemma niin "vaarallisessa" kunnossa et eivät anna enää koeajolle  
crazy.gif

Kumma touhua ku tullaan sieltä tavjalandiasta kyselee pikku rundia niin seli-seli....."lunta- hiekkaa, zuolaa ja jäätäkin" että keväällä vasta !

Mut empä antanut omaa RT:täkään sille ukolle testiin, olisi saanut kunnon tyypit vuosimalli -88:lla ja kaikilla laukuilla  
tounge.gif

Back