Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisin vaikka vannoa tuon edellisen olevan Jaken kertomaa, eihän se mies erota kunnolla pyöriä toisistaan muutenkaan, saatikka sitten ajossa.![]()
![]()
+1 ! Älkää ostako, se on lastentautinen susi!Oishan sekin nyt persiistä jos jokainen hihhuli tykkäis samasta värkistä.Niin, sitä mä vaan jotta ei tullu kauppoja, ei kolahtanut.
Kun ei tykkää nii ei tykkää. Piste.![]()
No niin! Nyt alkaa olla Ropottikin jo BMW-miehen moodissa! Haukutaan ja halataan. Vihataan ja ostetaan silti...+1 ! Älkää ostako, se on lastentautinen susi!Oishan sekin nyt persiistä jos jokainen hihhuli tykkäis samasta värkistä.Niin, sitä mä vaan jotta ei tullu kauppoja, ei kolahtanut.
Se on kun naisien kanssa...viha - rakkaus suhde...No niin! Nyt alkaa olla Ropottikin jo BMW-miehen moodissa! Haukutaan ja halataan. Vihataan ja ostetaan silti...+1 ! Älkää ostako, se on lastentautinen susi!Oishan sekin nyt persiistä jos jokainen hihhuli tykkäis samasta värkistä.Niin, sitä mä vaan jotta ei tullu kauppoja, ei kolahtanut.
![]()
Heh, aikalailla asian ytimessä... Ja tää villitys myös on omiaan pönkittämään omaa henkilökohtasta mielipidettäni siitä, että ne on ne numerot millä näitä vehkeitä nykyään myydään!Kohta Ewan McGregor tekee DVD:n Claudion kuvaamana, miten hän ajaa S1000RR:llä kaikilla maailman MotoGP radoilla Charlie Boormanin kanssa, niin sitten on kuulkaas nettimotossa halpaa Suzukia, Kawaa ja Jammua myynnissä. Foorumitkin pursuavat kovia väittelyketjuja, että on se helppo radalla ajaa noin kovaa, kun BMW-tallilta saa uutta katetta ja pyörää tosta vaan. Niin ja KTM ei anna taaskaan pyöriä ja sekös herättää lisää katkeruutta ja puukoniskuja. Kyllä vaan nämä kotikatujen Saariset ja mitkälie Schwantzit on heti ostamassa, jos filmitähdet vähän sponsorivehkeillä ajelee.
Eiku kaikki sokkona koeajamaanMutta kuulemma ajossa, jos sokkona testaisi, niin ei erottaisi japseista, helppo kuitenkin ajaa (myyjän kokemaa).