• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

rukka takuu pelaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Motohtori
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Generig sanoi:
Mutta mitenhän käy tämän kanssa:

DSCF1346.jpg

Hyvin kävi. Uudet pöksyt tuli päivälleen 3 viikossa.

R1ivattu sanoi:
Jollain muullakin sama homma apollojen peukun kanssa :) Samasta vasurista myös kämmensuoja luovutti puolen kauden jälkeen ja meni ihan palasiksi, normiajossa. Toinen kinnas ihan fine sekä vuorin että suojien osalta. Viime viikolla ovat saaneet paketin, peukut pystyyn josko ehtivät käsitellä asian niin että on käsineet takaisin ensi viikolla reissuun..

Muoks: Ja sieltä tuli kirjepostina uudet kintaat tilalle. Ei voi kuin kehua! Koko homma hoitui alle viikossa, ja tässä oli vielä Juhannus välissä! Rukka, 12 points :thumbup:

Taitaa aika shittiä olla nuo Apollot. Mulla irtosi molemmista vuori alle vuodessa.

Viime keskiviikkona vein liikeeseen josta ostin (X-Style, Hyvinkää). Just äsken hain postista uudet Hanskat. Ei voi muuta kuin kehua sekä liikkeen että valmistajan toimintaa reklamaation hoidossa; hyvä Marjo ja Rukka!

TMiettinen sanoi:
Taitaa aika shittiä olla nuo Apollot. Mulla irtosi molemmista vuori alle vuodessa.

Viime keskiviikkona vein liikeeseen josta ostin (X-Style, Hyvinkää). Just äsken hain postista uudet Hanskat. Ei voi muuta kuin kehua sekä liikkeen että valmistajan toimintaa reklamaation hoidossa; hyvä Marjo ja Rukka!

Apollot täälläkin ja vasemman käden hanskasta vuori irti. Lauantaina kun poikkesin Kokkolassa niin vein liikkeeseen (MC-Lifestyle) ja tänään tuli viesti että paketti on noudettavissa postista, eli pelas vallan mainiosti omaltakin osalta :thumbup:

Noniin, eli Rukka armadillo asu on alkanu haalistua/punertua kohdista joissa on tfl cool pinnoite. Ovat vissiin vaihtaneet näitä uusiin tuotteisiin?..

weni72 sanoi:
Itselläni oli 2009 syksyllä ostettu musta Armadillo ajoasu joka alkoi vaihtaa väriä heti seuraavana kesänä. Ajattelin hyödyntää kuitenkin hyvää asua pidempää joten lähetin sen Kokkolaan vasta viime syksynä. Sieltä tuli uusi puku (Argonaut) tilalle, mustana. Pyysin vaihtamaan sen huomioväriseen niin sekin hoitui hienosti.
Ja miten 1. reklamaatioon vastattiin... Rukan edustaja soitti ja kertoi mistä värin muuntuminen johtuu ja kuinka takuuvaihto suoritetaan. Eli 10+ pistettä Rukalle:thumbup:.

Lisäksi Duell vaihtoi ajosaappaat uusiin, joten mikäs tässä on kautta aloitella. :;):

tonttuj sanoi:
Mulla sama vika Armadillossa, mutta vaihdatan sen vasta talven aikana. Samaisesti Argonaut tulee tilalle, oliko koot yhteneväisiä molemmissa sulla?

Velmu84 sanoi:
Noniin, eli Rukka armadillo asu on alkanu haalistua/punertua kohdista joissa on tfl cool pinnoite. Ovat vissiin vaihtaneet näitä uusiin tuotteisiin?..

http://vmliikala.kuvat.fi/kuvat/Rukka/IMG_2236.JPG

Argonauttia tulee tilalle.

Lockout "vetskari" alkoi temppuilemaan...alle viikko postituksesta....ja takki takuu korjauksesta taasen kotona :)...ja toimii paremmin kuin koskaan ennen....ISO + Rukan takuu korjauksillle :)

Armariinat vaihtoivat väriään punaiseksi. Soitto Rukalle ja puvut postiin. Reilu viikko ja uudet Armiinat tilalla. Loistavaa palvelua. Eikä ollut kuittia tallella kun puvuilla oli ikää lähes 5 vuotta.

Perskuta sentään. Miksei toi mun Allroad asu vaihda väriä tai mitään. On kuin uusi (melkein) ja viisi vuotta kohta mittarissa. Tai menihän siitä se vetskarin vetoklipsi rikki....saiskohan uuden takin? Cosmic kyllä tulee seuraavaksi itselle kunhan sitä alkaa saamaan jostain.

jite sanoi:
Perskuta sentään. Miksei toi mun Allroad asu vaihda väriä tai mitään. On kuin uusi (melkein) ja viisi vuotta kohta mittarissa. Tai menihän siitä se vetskarin vetoklipsi rikki....saiskohan uuden takin? Cosmic kyllä tulee seuraavaksi itselle kunhan sitä alkaa saamaan jostain.

Vie myyjälle takas, saatat yllättyä jos takuu on voimassa.

jos sitä näillä kuulopuheilla kokeilis itsekin rukkaa seuraavalla kierroksella, vielä vaan dainesen goret tappelee hyvin vilua ja vettä vastaan, niin joutuu edelleen odottelemaan, milloin tulee vesi sisään..

Tämmöstäkö mämon nykysin että mikään ei pelaa ensikerralla .
MP-asun pukujakin olen vaihtanut vuodessa kolmesti takuuseen ja nyt
MP-Zone vaihdossa kun ei pidä vettä tämäkään .
Pyysin rahat takaisin periaatteella että saisi ostaa Rukan puvun
kun vanha kesti sentään sen viisi kesää .

Kaksi viikkoa on tässä odoteltu vastausta :boring::boring:

MP-Asu asu ei mulle vaihtanut edes hanskoja takuuseen. Ostin pari kesää sitten sellaiset vedenpitäviksi mainitut hanskat jotka sitten laitoin kaappiin odottelemaan niitä vesisateita. Nooh, muutama kuukausi eteenpäin ja loppukesän sadekelille laitoin ne päälle. Kas kummaa...vesi tuli kymmenen minuutin ajon jälkeen vasemmasta peukalon saumasta sisään. Ei mitään. Reissulta palatessani BikeTeamin AllRight tiskille takaisin ja kyselin kuinka onnistuu vaihto toisiin. No can do sanoivat. Oli kuitti hukkunut jonnekkin ja homma loppui siihen.
Lähettelin viestejä MP-Asulle useita kappaleita mutta eivät viitsineet vastata, ei sitten yhteenkään. Sen jälkeen en sen puljun tuotteiseen ole koskenut.

Rukan takuu on pelanut todella hyvin. Takki ja housut vaihtoivat väriä punertavaksi,
takuuseen uudet. Samoin hanskoissa sauma purkaantui uudet tilalle ei ollut edes ostokuittia tallella.
Kovin helposti en vaihda muihin merkkiin.. :D

Viidakkorumpu tuo taa uusia asiakkaita, olen todellakin alkanut kallistua sen puoleen että maksan kamoista vähän kovemman hinnan jotta saa kunnon asusteet. Rukan takuu politiikkakin on tässä kohdin plussaa :)

tontze sanoi:
Viidakkorumpu tuo taa uusia asiakkaita, olen todellakin alkanut kallistua sen puoleen että maksan kamoista vähän kovemman hinnan jotta saa kunnon asusteet. Rukan takuu politiikkakin on tässä kohdin plussaa :)

Niinpä, eikä hintakaan aina ole hirveen kova, tarjoukseen osuin oikealla hetkellä ja Gore- housut lähti 270,00 egulla mukaan. Seuraavaksi takki sitten joskus kun tuo Hanxin Corona on vasta vajaan kesän ollut käytössä ja hyvä takki.

Samainen Apollojen vuori ongelma täälläkin. Irtosi ensin vasemmasta oikeassa oli selvästi irti mutta jotenkin vielä paikoillaan. Hanskat kauppiaalla ja 1,5 viikon päästä viesti että on tulleet takaisin. Tiskillä odotti sitten uusi iskemätön pari. Ei mitään ihmettelyä tai kaavakkeiden täyttelyä miksi lähetät takaisin.

No valittamista ei ole vielä. Eilen Bmw Espoon muuttomyynnissä magee rukka vauhti nimellä kulkeva goretakki. Toivotaan ett kestää hyvin enkä nyt sitä epäilekään. Kallis oli vaikka alessa olikin...

sysija sanoi:
Rukan takuu on pelanut todella hyvin. Takki ja housut vaihtoivat väriä punertavaksi,
takuuseen uudet.

Itselläni ilmeni housujen kanssa sama ongelma. Lähetin housut näytille Rukan korjauspalveluun ja parin viikon päästä postissa oli odottamassa aivan uudet. Yllätykseksi myös sisähousut ja suojat olivat uudet, vaikka vanhoissa ei ollutkaan mitään vikaa. Minulla ei myöskään ollut hajuakaan kuitista, mutta tälläkään eri ollut mitään merkitystä.

En tule varmasti kovin helposti harkinneeksi muun merkkisiä ajokamoja. :thumbup:

Meilläkin on Yamaha1:n kanssa vaan kehuja Rukan korjauspalvelusta.
Muutama viikko sitten lähetettiin viis vuotta palvelleet Mika-housut korjaukseen (vetoketjuja) ja mulla vielä
vasemman polvikankaan vaihto kun menin ja kaatuilin viime kesänä, kaks viikkoo matkalla ja nyt jo kuin uutena tulivat takaisin.

Polven korjaus oli 60€ ja muuten kaikki meni suoraan takuuseen ilman kuittia.
Rukan kamoissa näyttää olevan sarjanumerot, joilla ne pystyy korjaamossa jäljittämään ainakin valmistusjankohdan.

Ei voi muuta kuin kiittää ja kumartaa (tai siis naisethan nii'aa) ja ajokamat ovat olleet aivan ykköset.

Takit päivitettiin Mikoista Argonautteihin ihan vaan 3L goren takia, ei tule kylmä tunne vaikka sataa päivät pääksytysten. :)-

Back