Generig sanoi:Mutta mitenhän käy tämän kanssa:
![]()
Hyvin kävi. Uudet pöksyt tuli päivälleen 3 viikossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Generig sanoi:Mutta mitenhän käy tämän kanssa:
![]()
R1ivattu sanoi:Jollain muullakin sama homma apollojen peukun kanssaSamasta vasurista myös kämmensuoja luovutti puolen kauden jälkeen ja meni ihan palasiksi, normiajossa. Toinen kinnas ihan fine sekä vuorin että suojien osalta. Viime viikolla ovat saaneet paketin, peukut pystyyn josko ehtivät käsitellä asian niin että on käsineet takaisin ensi viikolla reissuun..
Muoks: Ja sieltä tuli kirjepostina uudet kintaat tilalle. Ei voi kuin kehua! Koko homma hoitui alle viikossa, ja tässä oli vielä Juhannus välissä! Rukka, 12 points![]()
TMiettinen sanoi:Taitaa aika shittiä olla nuo Apollot. Mulla irtosi molemmista vuori alle vuodessa.
Viime keskiviikkona vein liikeeseen josta ostin (X-Style, Hyvinkää). Just äsken hain postista uudet Hanskat. Ei voi muuta kuin kehua sekä liikkeen että valmistajan toimintaa reklamaation hoidossa; hyvä Marjo ja Rukka!
weni72 sanoi:Itselläni oli 2009 syksyllä ostettu musta Armadillo ajoasu joka alkoi vaihtaa väriä heti seuraavana kesänä. Ajattelin hyödyntää kuitenkin hyvää asua pidempää joten lähetin sen Kokkolaan vasta viime syksynä. Sieltä tuli uusi puku (Argonaut) tilalle, mustana. Pyysin vaihtamaan sen huomioväriseen niin sekin hoitui hienosti.
Ja miten 1. reklamaatioon vastattiin... Rukan edustaja soitti ja kertoi mistä värin muuntuminen johtuu ja kuinka takuuvaihto suoritetaan. Eli 10+ pistettä Rukalle.
Lisäksi Duell vaihtoi ajosaappaat uusiin, joten mikäs tässä on kautta aloitella.![]()
tonttuj sanoi:Mulla sama vika Armadillossa, mutta vaihdatan sen vasta talven aikana. Samaisesti Argonaut tulee tilalle, oliko koot yhteneväisiä molemmissa sulla?
Velmu84 sanoi:Noniin, eli Rukka armadillo asu on alkanu haalistua/punertua kohdista joissa on tfl cool pinnoite. Ovat vissiin vaihtaneet näitä uusiin tuotteisiin?..
http://vmliikala.kuvat.fi/kuvat/Rukka/IMG_2236.JPG
tonttuj sanoi:Argonauttia tulee tilalle.

jite sanoi:Perskuta sentään. Miksei toi mun Allroad asu vaihda väriä tai mitään. On kuin uusi (melkein) ja viisi vuotta kohta mittarissa. Tai menihän siitä se vetskarin vetoklipsi rikki....saiskohan uuden takin? Cosmic kyllä tulee seuraavaksi itselle kunhan sitä alkaa saamaan jostain.

tontze sanoi:Viidakkorumpu tuo taa uusia asiakkaita, olen todellakin alkanut kallistua sen puoleen että maksan kamoista vähän kovemman hinnan jotta saa kunnon asusteet. Rukan takuu politiikkakin on tässä kohdin plussaa![]()
sysija sanoi:Rukan takuu on pelanut todella hyvin. Takki ja housut vaihtoivat väriä punertavaksi,
takuuseen uudet.