Tuli just karhukirje 400euron toukokuisesta sakostani. Ajattelin, että tämä sakkona riittää minulle. Päätin ryhtyä pienen ihmisen vastatoimiin:
1. Vähennän verojen maksusta kymmenkertaisen määrän. Tähän on aivan lailliset keinot. Suosittelen kaikille lämpimästi samaa strategiaa!
2. Seuraavien sakkojen kohdalla lopetan sakkojen nöyränä vastaanoton. Haukun ensin sakottajan ja sen lisäksi sakottajan esimiehen. -> Mitä enemmän saan sakkoja, sen enemmän säästän.
3. Muutan yritykseni ulkomaille. Lopetan veronmaksun kokonaan. Suosittelen tätä kaikille yrittäjille ja muille pääomatuloja nauttiville.
4. Muutan perheeni kera ulkomaille, nautin täysipainoisemmasta elämästä sääntö- ja veropakolaisena ilman turhia virkamiehiä. Italiassa tuskin on kovin montaa kukkahattuakaan...
Tai yksinkertaisesti kannattaisiko alkaa elämään varojensa mukaan niin ei olisi moisia ongelmia naurettavan 400 euron sakon kanssa?
On se hyvä että jollain on laittaa 400€ valtiolle, ilman että se tuntuu missään. Vaikka en laske itseänikään ihan huonotuloisimpien joukkoon, niin kyllä tuollainen sakko tekee aika ison loven lompakkoon. Ainakin minulle, kyllä silläkin rahalla voisi tehdä ihan jotain muuta, esim lennot etelään.
Viime viikolla vastaantulevan Lp tutkaan 100km/alueella 130Km/h
Ohitustilanteessa tuli ylitettyä ja poliisit myös sen totesivat!
No liikenne ei tosin ollut ns.rauhallista kun ylitys tapahtui Neste Oil rallin aikaan tuossa Jyväskylän Korpilahden kohdalla!
No, tokihan aito vetomies olisi lähtenyt karkuun!
Itse en tiennyt minkä nopeuden tuo tutka oli napannut sillä hetkellä,mutta mieleen ei siitä huolimatta tullut lähteä karkuun,vaikka LP tuli vastaan!
Yllättävän nopeastin kumminkin kerkisivät heittämään U-käännöksen ja perään,kun itse etsin sopivaa pysätymispaikkaa!
Kaunis poliisi nainen tuli vierellä ja sanoi,et
tä tuli sitten ajettua reippaampaa nopeutta tuossa ohitustilanteessa
Sitten kun kuulin, että 30km/h tiesin,että rahalla selviää!
Auton perään istumaan ja laskemaan sakkoja ja kaikkien alennusten jälkeen jäi kokonaishinnaksi 192€!
Arvatkaa meinasiko tulla
Tuonko takia vetomiehet lähtevät jo pienemmistäkin nopeuksista karkuun
No, ok itse en ole mikään suurituloinen(viimevuoden brutto pikkasen päälle 37000€)
Nettotuloistahan ne ne laskee,mutta silti tämänkö takia täällä porukka olisi muuttamassa täältä pois!
Ei muuta kuin terve menoa...