tst sanoi:Tuli ajettua 15.-16.8.15 Itä-Suomen keikka 1005km. Takarengas kului 2 mm ja alla Bridgestone Batlax S20R, eikö tuo ole liikaa?
Kuinka paljon siinä on pintaa uutena. Ei kai sporttikumi kestä kun sen alle-päälle 5000-6000 kilometriä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tst sanoi:Tuli ajettua 15.-16.8.15 Itä-Suomen keikka 1005km. Takarengas kului 2 mm ja alla Bridgestone Batlax S20R, eikö tuo ole liikaa?
Takanenhan kuluu nopeammin, mulla seuraavat on kyllä Z8. http://mprenkaat.fi/moottoripyoran-rengastestit.html#rengastesti2015-1hopeanuoli59 sanoi:Tännekkään ei z8:ja enään tule, kesti vajaa 10tkm. Seuraava kumi on Michelin pilot power 3, etusella menty reilu 10tkm eikä juurikaan kulunut ja tuntuma todella hyvä. Pyörä BMWK1200S
tst sanoi:^Pitäs olla 2.9 bar, täytyy tarkistaa.
Teet!Nitrous sanoi:Edellinen takanen kesti 250km ennen kuin oli pinta loppu. Teenkö jotain väärin?
Pekkavee sanoi:
Nitrous sanoi:Mitähän tuo mahtas olla?

Gummista oli ajettu jo 2-3mm pois eli siinä oli pintaa 4 mm ennen tonnin keikkaa ja sen jälk. 2 mm.GSR600 sanoi:Kyllä minä olen kokenut ihan saman useammalla renkaalla.
Ensimmäiset pari milliä kuluvat tosiaankin hyvin nopeasti, mikä viittaa siihen että pintakerros
on pehmeämpää kumia.
Hyvin todennäköistä on että seuraavalla tonnilla ei lähde enää kahta milliä, veikkaisin että milli.
Laita raporttia kun olet ajanut toisen tonnin.
Nitrous sanoi:Mitähän tuo mahtas olla?
Kirjoitat täysin asiattoman kommentin asialliseen rengaskeskusteluun.Nitrous sanoi:Mitähän tuo mahtas olla?
Pekkavee sanoi:Kirjoitat täysin asiattoman kommentin asialliseen rengaskeskusteluun.
Tässä ei puhuta rata-ajosta.
Nitrous sanoi:Edellinen takanen kesti 250km ennen kuin oli pinta loppu. Teenkö jotain väärin?
Nitrous sanoi:Edellinen takanen kesti 250km ennen kuin oli pinta loppu. Teenkö jotain väärin?
massajaska sanoi:Älä nyt kiusaa matkamotoristeja! Veikkaan, että sen 250 km jälkeen olit kuitenkin lähtöpisteessä?