Kuvastossa virheellisesti nimi Sportec. Renkaassa lukee kylläkin Racetec. Runko on ilmeisestikin erilainen ja hieman hämäävyyttä tulee kun nimike on Racetec K3 kun taas seosrenkaita Racetecistä löytyy K0, K1 ja K2. Pitää selvitellä onko rengas jollain tapaa muutoinkin erilainen kuin seoksensa puolesta. Hinta näet halvempi kuin K0-K2 -renkaissa.
Jep, just tätä tietoa kaipasin. Epäilisin, että kylmäpidossa ja lämpenemisessä lienee eroja.
Oli siis "eka kerta" seosrenkailla radalla, ja muutenkin 3v tauko takana. Hiukan oli "jännää" Alastarolla tuo renkaiden lämmittely ajamalla, olis kiva tietää mitä seosta nuo on. Parit muiden lipat edestä lämmittelykierroksilla onneksi antoi itselle malttia ajaa tarpeeksi lämmityskierroksia.
Jos nuo nykyiset on esim. K3:t ja sit vaihtaa K1/K2 pariin ja ne sattuu olemaan hitaammin lämpimät/pitävät niin voi käydä hassusti... nytkin oli jo aika lipsuttelua etusen kanssa.
Laita lämppärit? Pidän etupään lipsumista mielenkiintoisena, kun ei tiedä minkälaista kyytiä pidät.
(
viimeksikin tein niin että ensimmäisen setin kävin ajamassa kylmiltään - pudotin paineet tavoitelämmin paineisiin kylmänä ja menin radalle ottamaan muutaman lämmittelykierroksen. Sitten pyörä pukeille, lämppäreihin, peilit pois jne. säädöt. Miksi - Motoparkin ohiajomelumittaus tehdään ensin ja maksetaan sen jälkeen .. eikä lipsunut missään vaiheessa **).
Tuli muuten katsottua omasta pyörästä mikä rinkula siellä takana oikein on - interact K3 oli - olen muistaakseni tilannut vanhaa K3:sta (toimittivat uutta), ja muistellut edelleen myös sellaisella takasella ajavani ... väärin muistin - no siis joo, Edessä K1 (vois olla vaikka K0 niin hitaasta tuntuu kuluvan) ja takana intearct K3, tuntuu että kestää sen minkä kuuluukin eikä siinä se ihan paras pito luonnollisesti ole (vois ehkä olla K2).
Hintapolitiikan lisäksi K3:sta - puoltaa se että tuntuu lämppäreistä toimivan samalla tavalla kuin oikeatkin seosrenkaat. Kun sitä taas vertaa katurenkaisiin niin lämpimänä radalla (kadulla jopa märkänä) pitää ainakin mulle ihan riittävästi. Alku keväästä kun oli kylmiä aamuja johonkin kiihdytyskaistalle kääntäessä välillä molemmista päistä kävi irti, mutta pistin senkin tottumattomuuden ja likaisen asfaltin piikkiin. Ainakin mulle passeli kompromissi rinkula (vaikka D211GP:tä saattaisinkin testata).
/z
e:
** Olin siis pelkällä pyörällä liikenteessä