• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ratakauden päätös 1.–3.9.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
VARIKKOTUNNELMIA YMS.. Rajoitetun ajan netissä näkyvillä....

Kiitoksia järkkäreille ja mukavalle .org porukalle
smile_org.gif
!

062802moto_prv.gif
Wroom!!!
Mukavia kuvia, mutta olisko mahdollista saada niitä vähän suuremmalla resolla?

smile_org.gif
!

062802moto_prv.gif
Wroom!!!
Olihan siellä meikäläisenkin raato kuvissa!
kaboom.gif

Suurkiitokset järjestäjille! Toiminta oli ensiluokkaista ja itse sain hieman enemmän henkilökohtaista apua järjestäjiltä tuon kaadon johdosta.

Erityiskiitos Sumpalle (en oo varma mutta kai se hän oli), joka näki paljon vaivaa auttaessaan minua. Neitokainen passitti minut "terveystarkastukseen" ja pesi silläaikaa pyörästäni roiskuneet jarrunesteet ja öljyt pois. Toivottavasti et hirveesti itseäsi tahrinut!? Kai sitä oli niin hämillään tapahtuneesta, että unohdin käydä henkilökohtaisesti kiittämässä. Toivottavasti parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eli kiitos Sumppa!!!
bowdown.gif
Hetikö se onneton lipsahti nurin?
sad_orig.gif
Mies kunnossa kait kuitenkin?
Sillai siinä kävi! Tais toi pikakaasu olla pikkasen liian hätänen mulle
wink.gif
!? Oma moka, liikaa kaasua mutkasta ulos => takarengas lipsahti ja sitten higsider. Jalka on pikkasen tohjona, ei tainnu jäädä ihan pelkkään säärimustelmaan kun on tuo polvi aika veltto, joten tänään meen sitä lekurille näyttämää. Toivottavasti ei mitään pahempaa, muuten pääasiassa vaan mustelmia...

Mopo tässä eniten harmittaa, kun koko oikee puoli paskana ja rungossakin reikä!
bawling.gif
Tuskimpa tarvii ihan uutta laitetta hankkia, mutta ei se nyt ihan halvimmasta päästä toi remppa tule olemaan.
crazy.gif
Eiköhän se tässä reilun puolen vuoden aikana täysin kuntoon saada!

Hieno päätös ratakaudelle, iso kiitos järjestäjille ja kaikille mukana olleille. Kaikki toimi hienosti ilman ylimääräisiä sählinkejä ja mukavaa oli
smile_org.gif

Ja HenCCA; Hyvää settiä oli, kiitokset taisteluparille.. Tiedät ite, mistä se viimenen ohitus johtui.
biggrin.gif
biggrin.gif

smile_org.gif
!

062802moto_prv.gif
Wroom!!!
Mukavia kuvia, mutta olisko mahdollista saada niitä vähän suuremmalla resolla?
Laita privaan sähköpostiosoitteesi ja mitkä kuvat haluat, niin laitan tulemaan.
En laita nettiin isompana, kun tuo ohjelma ei oikein suostu sitä tekemään. Tai sitten käyttäjässä on vikaa
tounge.gif
.

Kiitos mukavasta viikonlopusta. Sain sitten mopoonkin vauhtia, ainakin omasta mielestä, viimeisellä ratasetillä ja siihen olikin hyvä päättää.
Kiitos Kisulle juomaservicestä, kossu tuli ja meni tarpeeseen. Kiitos myös jollekin siitä toisesta kossusta jota en muista edes juoneeni. Ja kiitos trampoliinille, ettet pahemmin satuttanut minua, ja toivottavasti en satuttanut pahasti ketään muutakaan... ei voi muistaa. Niin ja Rimmonilla ja Yammuttarelle kiitokset mukavasta paluumatkasta "rekkakyydillä".
Ja kiitos myös niille, joita en muista nyt kiittää jostain. Niin ja sit se anteeksi vielä tähän loppuun.

Aivan mieletön viikonloppu
smile_org.gif

Tosi hyvä fiilis ja rata tuntui hyvältä
062802jumpie_prv.gif
- ja mä ajoin täysillä!
After-race oli loistava, onneksi ei tarvinnut ajaa pyörällä kotiin sunnuntaina
biggrin.gif

ISO Kiitos kaikille, matkaseuroille, kämppiksille,rengaspainemittarin lainaajille, pyyhkeen lainaajalle, ajo-kavereille, koiran-kusetus seuroille, trampoliinille, järkkäreille...jnejne

Ihan täys 10 oli tämä reissu, tuskin maltan odottaa tulevia
wink.gif

Kiitokset täältäkin kaikille. Kiitokset matkaseuralle, sekä mennessä että tullessa. Kiitos asuntovaunukavereille. Kiitos niille jotka jeesailivat tavalla tai toisella. Eli monille.
Erityiskiitos vielä meidän "huoltoauton" kuljettajalle!
smile_org.gif

Mukavaa oli sekä radalla että leirintäalueella!

Tulipahan lähdettyä ekaa kertaa radalle. Kivaa ja jännittävää oli
smile_org.gif
. Kiitokset kaikille järjestäjille ja ajoseuralle, sekä anteeksi kaikille nopeammille hitaassa ryhmässä.

Se oli eka kerta radalla, ehkä vika tällä kaudella, varmasti viimeinen yö teltassa (ainakin ...teman makuupussissa), tuli taas kerran valittua se viileä yö siihen tarkoitukseen.

Afterpartyyn osallistun ensikerralla :P (paremmilla eväillä).

Lisää kuvia olisi kiva katsella, pudottaa maanpinnalle oman kallistusvaran ja ajoasennon suhteen (raaputtelen jalkatapeilla rataa tulevaisuudessa
smile_org.gif
, eli EAK kouluttajan tavoitteista jäätiin
sad_orig.gif
).

Kiitos järjestäjille toimivista järjestelyistä.
Kiitos kaikille hyvästä seurasta.
Kiitos ratajumalille, jotka antoivat mun pysyä pystyssä vaikka rengas puhkesi.

... ja erityisesti kiitos renkaanvaihdossa auttaneille henkilöille, ilman teitä olisin edelleen Jurvassa.
Ei kestä kiitellä. Ainahan kaveria jeesataan. Joskus sitä apua kuitenkin kaipaa itsekin.

Jatkettiin Betonkin kanssa rata-ajoa vielä sunnuntainakin. Neljä tuntia oli rata-aikaa varattuna. Eikä vettä tullut vieläkään
omg.gif
Meidän osalta iltaohjelma oli sitten aika paljon rauhallisempi. Mahtava viikonloppu.

Ja kiitoksia myös kaikille hidasajokisan vastustajille
buttrock.gif
Tuon profiilin päivitin kännykällä jo heti siellä radalla
biggrin.gif

No niin nyt on kuvat jaossa.

Kuvia
Ja tuolta kansio /060902 Botniaring/

Zippi sisältää keski- ja nopeanryhmän kuvia, varikkotunnelmaa,
sekä hidasajokisa matskua.

Tankkikameravideo tulee sitten myöhemmin.

Täältäkin kiitokset kaikille, tuli taas muutamat kunnon naurut saatua
biggrin.gif
. Joku pölli mun petivaatteet, sängyn ja pyyhkeen, mutta nukkuuhan sitä toki sohvallakin eikä sitä pyyhettäkään joutanut kaivata.

Tässä on muutama kuva (kuvat latautuu kerralla, n. 1 Mt), enempää ei tällä kertaa ehtinyt tai voinut harrastaa.

Täältäkin kiitokset kaikille, tuli taas muutamat kunnon naurut saatua
biggrin.gif
. Joku pölli mun petivaatteet, sängyn ja pyyhkeen, mutta nukkuuhan sitä toki sohvallakin eikä sitä pyyhettäkään joutanut kaivata.

Tässä on muutama kuva (kuvat latautuu kerralla, n. 1 Mt), enempää ei tällä kertaa ehtinyt tai voinut harrastaa.
Olisko noi mahdollista saada niin, että vois omalle koneelle tallentaa?

Palataan asiaan, mulla on verkkolevyt aika täynnä.

Edit: en jaksa ruveta säätämään, laittakaa meiliosoite privana.

Noista kuvista on hyvä kattoo erilaisia roikkumistyylejä pyörien selässä
cool.gif
.
Niin on, ja hyvä ottaa opikseen. Monilla näyttää olevan sama ongelma, että alavartalo liikkuu pyörän päällä hyvin ja persus irtoaa penkistä, mutta ylävartalo jää ylös ja hartiat ei liiku pleksin puolelle eikä toiselle. Asia jonka huomaa ainoastaan kuvissa, ja ajaessa joutuu aluksi todella panostamaan että saa rutiiniksi työntää myös ylävartalon ja pään kallistuksen suuntaan.

jtz:n kuvista ihailtavin ajoasento, johon itse ainakin pyrin parhaani mukaan ja sen mitä kädet antavat periksi: KLIK

cool.gif
.
Niin on, ja hyvä ottaa opikseen. Monilla näyttää olevan sama ongelma, että alavartalo liikkuu pyörän päällä hyvin ja persus irtoaa penkistä, mutta ylävartalo jää ylös ja hartiat ei liiku pleksin puolelle eikä toiselle. Asia jonka huomaa ainoastaan kuvissa, ja ajaessa joutuu aluksi todella panostamaan että saa rutiiniksi työntää myös ylävartalon ja pään kallistuksen suuntaan.

jtz:n kuvista ihailtavin ajoasento, johon itse ainakin pyrin parhaani mukaan ja sen mitä kädet antavat periksi: KLIK
Tuolla riippumis keinolla saadaan paljon lisää kanttaus varoja käyttöön ja samalla varmistetaan että etunen pysyy paremmin alla... Monissa mopoissa vain tuppaa tankki rajoittamaan tuota tyyliä, varsinkin jos on lyhyet kädet. Itse pyrin aina otamaan tukea ulkokurvin kyynärtaipeella tankin reunasta jolloin on helpompi tuota myös yläkroppa sinne peilin kohdalle. 2 päällä ajaessa ei ole oikeistaan muuta vaihtoehtoa kuin koittaa kurkotella yläkropalla sinne sisäkurviin

Kiitoksia kaikille hauskasta viikonlopusta.Itse en "päässyt" ajamaan kun yhden setin "laina" pyörällä, joten ajaminen jäi vähiin radalla, lauantaina iltakin tuli otettua maltilla et oli sunnuntaina ajokunnossa.Videolle tuli kuvailtua jotain ja yritän jossain vaiheessa keretä katsomaan saako siitä mitään julkaisukelpoista.
kiitos matkaseuralle "huonoista" jutuista paluumatkalla.

"Rekkakuski"

cool.gif
.

Jep, allekirjoitan tämän Tumen huomion. Nyt sain alakropan liikuttamisesta ajatuksesta kiinni, mutta yläkropan painonsiirto vaatii vielä duunia, sen näkee jo parista kuvastakin joihin satuin mukaan. Suunta on kuitenkin oikea ja tyylipuhdas suoritus syntyy pala kerrallaan rakentamalla ja toiston kautta.

Heh, täähän kuulostaa ihan golf-pron opetukselta, ensin korjataan ote mailaan kuntoon ja sitten aletaan vasta miettiä swingiä yms.

Kausi vaan meinaa loppua kesken prkl....

Kyllä täytyy sanoa että tosissaan VITUTTI istua motoparkissa lanssi takakontissa koko pe-su aika prkl.
veryangry.gif
näytti olevan mukavaa joten tallinassa taidan olla mukana jo kokeilemassa
062802jumpie_prv.gif
baaa.gif

Back