tomppa82
MotOrg ry jäsen
Mukavia kuvia, mutta olisko mahdollista saada niitä vähän suuremmalla resolla?VARIKKOTUNNELMIA YMS.. Rajoitetun ajan netissä näkyvillä....
Kiitoksia järkkäreille ja mukavalle .org porukalle!![]()
Wroom!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mukavia kuvia, mutta olisko mahdollista saada niitä vähän suuremmalla resolla?VARIKKOTUNNELMIA YMS.. Rajoitetun ajan netissä näkyvillä....
Wroom!!!![]()
Sillai siinä kävi! Tais toi pikakaasu olla pikkasen liian hätänen mulleHetikö se onneton lipsahti nurin?Olihan siellä meikäläisenkin raato kuvissa!VARIKKOTUNNELMIA YMS.. Rajoitetun ajan netissä näkyvillä....
Wroom!!!![]()
![]()
Suurkiitokset järjestäjille! Toiminta oli ensiluokkaista ja itse sain hieman enemmän henkilökohtaista apua järjestäjiltä tuon kaadon johdosta.
Erityiskiitos Sumpalle (en oo varma mutta kai se hän oli), joka näki paljon vaivaa auttaessaan minua. Neitokainen passitti minut "terveystarkastukseen" ja pesi silläaikaa pyörästäni roiskuneet jarrunesteet ja öljyt pois. Toivottavasti et hirveesti itseäsi tahrinut!? Kai sitä oli niin hämillään tapahtuneesta, että unohdin käydä henkilökohtaisesti kiittämässä. Toivottavasti parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eli kiitos Sumppa!!!
Mies kunnossa kait kuitenkin?![]()
Laita privaan sähköpostiosoitteesi ja mitkä kuvat haluat, niin laitan tulemaan.Mukavia kuvia, mutta olisko mahdollista saada niitä vähän suuremmalla resolla?VARIKKOTUNNELMIA YMS.. Rajoitetun ajan netissä näkyvillä....
Wroom!!!![]()
Ei kestä kiitellä. Ainahan kaveria jeesataan. Joskus sitä apua kuitenkin kaipaa itsekin.Kiitos järjestäjille toimivista järjestelyistä.
Kiitos kaikille hyvästä seurasta.
Kiitos ratajumalille, jotka antoivat mun pysyä pystyssä vaikka rengas puhkesi.
... ja erityisesti kiitos renkaanvaihdossa auttaneille henkilöille, ilman teitä olisin edelleen Jurvassa.
Olisko noi mahdollista saada niin, että vois omalle koneelle tallentaa?Täältäkin kiitokset kaikille, tuli taas muutamat kunnon naurut saatua. Joku pölli mun petivaatteet, sängyn ja pyyhkeen, mutta nukkuuhan sitä toki sohvallakin eikä sitä pyyhettäkään joutanut kaivata.![]()
Tässä on muutama kuva (kuvat latautuu kerralla, n. 1 Mt), enempää ei tällä kertaa ehtinyt tai voinut harrastaa.
Toi sateenkaarikuva on näyttävä.Tässä on muutama kuva (kuvat latautuu kerralla, n. 1 Mt), enempää ei tällä kertaa ehtinyt tai voinut harrastaa.
Niin on, ja hyvä ottaa opikseen. Monilla näyttää olevan sama ongelma, että alavartalo liikkuu pyörän päällä hyvin ja persus irtoaa penkistä, mutta ylävartalo jää ylös ja hartiat ei liiku pleksin puolelle eikä toiselle. Asia jonka huomaa ainoastaan kuvissa, ja ajaessa joutuu aluksi todella panostamaan että saa rutiiniksi työntää myös ylävartalon ja pään kallistuksen suuntaan.Noista kuvista on hyvä kattoo erilaisia roikkumistyylejä pyörien selässä.![]()
Tuolla riippumis keinolla saadaan paljon lisää kanttaus varoja käyttöön ja samalla varmistetaan että etunen pysyy paremmin alla... Monissa mopoissa vain tuppaa tankki rajoittamaan tuota tyyliä, varsinkin jos on lyhyet kädet. Itse pyrin aina otamaan tukea ulkokurvin kyynärtaipeella tankin reunasta jolloin on helpompi tuota myös yläkroppa sinne peilin kohdalle. 2 päällä ajaessa ei ole oikeistaan muuta vaihtoehtoa kuin koittaa kurkotella yläkropalla sinne sisäkurviinNiin on, ja hyvä ottaa opikseen. Monilla näyttää olevan sama ongelma, että alavartalo liikkuu pyörän päällä hyvin ja persus irtoaa penkistä, mutta ylävartalo jää ylös ja hartiat ei liiku pleksin puolelle eikä toiselle. Asia jonka huomaa ainoastaan kuvissa, ja ajaessa joutuu aluksi todella panostamaan että saa rutiiniksi työntää myös ylävartalon ja pään kallistuksen suuntaan.Noista kuvista on hyvä kattoo erilaisia roikkumistyylejä pyörien selässä.![]()
jtz:n kuvista ihailtavin ajoasento, johon itse ainakin pyrin parhaani mukaan ja sen mitä kädet antavat periksi: KLIK
Jep, allekirjoitan tämän Tumen huomion. Nyt sain alakropan liikuttamisesta ajatuksesta kiinni, mutta yläkropan painonsiirto vaatii vielä duunia, sen näkee jo parista kuvastakin joihin satuin mukaan. Suunta on kuitenkin oikea ja tyylipuhdas suoritus syntyy pala kerrallaan rakentamalla ja toiston kautta.Niin on, ja hyvä ottaa opikseen. Monilla näyttää olevan sama ongelma, että alavartalo liikkuu pyörän päällä hyvin ja persus irtoaa penkistä, mutta ylävartalo jää ylös ja hartiat ei liiku pleksin puolelle eikä toiselle. Asia jonka huomaa ainoastaan kuvissa, ja ajaessa joutuu aluksi todella panostamaan että saa rutiiniksi työntää myös ylävartalon ja pään kallistuksen suuntaan.Noista kuvista on hyvä kattoo erilaisia roikkumistyylejä pyörien selässä.![]()
jtz:n kuvista ihailtavin ajoasento, johon itse ainakin pyrin parhaani mukaan ja sen mitä kädet antavat periksi: KLIK