Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pistin aikaisempaan viestiini linkin, pistetään uudestaan => ÖrvellystäSebuu, Holtsuu... Ym. MISSÄ ON KUVAT![]()
Okei. Mä en olis halunnut sittenkään nähdä noita.Pistin aikaisempaan viestiini linkin, pistetään uudestaan => ÖrvellystäSebuu, Holtsuu... Ym. MISSÄ ON KUVAT![]()
Eihän noi ole edes pahojaOkei. Mä en olis halunnut sittenkään nähdä noita.Pistin aikaisempaan viestiini linkin, pistetään uudestaan => ÖrvellystäSebuu, Holtsuu... Ym. MISSÄ ON KUVAT![]()
Kiitos kuitenkin.
No, taas saa hävetäEihän noi ole edes pahojaOkei. Mä en olis halunnut sittenkään nähdä noita.Pistin aikaisempaan viestiini linkin, pistetään uudestaan => ÖrvellystäSebuu, Holtsuu... Ym. MISSÄ ON KUVAT![]()
Kiitos kuitenkin.![]()
Perhana, meikä on saikulla hirveessä kuumeessa reporankana!Sebuu, Holtsuu... Ym. MISSÄ ON KUVAT![]()
Äläs nyt... Nythän sulla on ruhtinaallisesti aikaa tuupata ne kuvatukset nettiinPerhana, meikä on saikulla hirveessä kuumeessa reporankana!Sebuu, Holtsuu... Ym. MISSÄ ON KUVAT
Ois vissiin pitäny ottaa enemmän lääkettä after racessa!
Mutkummää tästä vähän tokenen niin täältä pesee taas karsee setti omituisia kötöstyksiä, joita joku valokuviksikin kutsuu!![]()
![]()
Sulla on aina kamalat tekosyyt pelailla aikaa!Perhana, meikä on saikulla hirveessä kuumeessa reporankana!![]()
Veikkaan että kyseessä on asennevemppa rankan viikonlopun jälkeen...eipä ole Holtsu ainoa sairaslomalainen... se ei ollutkaan lauantaina sitten jälkiflunssaa vaan "flunssanvälitila" ennen seuraavaa iskua
köh ja niisk
Mulla ei ainakaan ollu muisti katkoja, muistaakseniKuka tunnustaa?
Sunnuntain 3.9.06 Pohjalaisesta.
No ketäs siellä oli sarjassa yli 40 vKuka tunnustaa?
Sunnuntain 3.9.06 Pohjalaisesta.
Petrihän toi on ilmiselvästi !Mut mites sulla Petri?![]()
Mä luulin, että ainoa muistikatko on siitä trampoliinista.Mut mites sulla Petri?![]()