Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olihan siellä meikäläisenkin raato kuvissa!VARIKKOTUNNELMIA YMS.. Rajoitetun ajan netissä näkyvillä....
Kiitoksia järkkäreille ja mukavalle .org porukalle!![]()
Wroom!!!![]()
Pekko5, myös sinä olet tankkikamerassakiitokset minultakin järjestävälle seuralle !
flunssan "jälki-otteessa" ei ajaminen ollut niin sujuvaaa kuin muiden samaanaikaan radalla olleiden kannalta olis voinut toivoa.. mutta toivottavasti en ollut pahasti tulppana. tankkikameraa tuli noin 62 min - x min radan varresta... joskus sitten jossain ehkä tulee jakeluun jotain pätkiä. "heippa - olet tankkikamerassa"
kyllä kannatti lähteä![]()
Minähän se juu.Erityiskiitos Sumpalle (en oo varma mutta kai se hän oli), joka näki paljon vaivaa auttaessaan minua. Neitokainen passitti minut "terveystarkastukseen" ja pesi silläaikaa pyörästäni roiskuneet jarrunesteet ja öljyt pois. Toivottavasti et hirveesti itseäsi tahrinut!? Kai sitä oli niin hämillään tapahtuneesta, että unohdin käydä henkilökohtaisesti kiittämässä. Toivottavasti parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eli kiitos Sumppa!!!![]()
Hetikö se onneton lipsahti nurin?Olihan siellä meikäläisenkin raato kuvissa!VARIKKOTUNNELMIA YMS.. Rajoitetun ajan netissä näkyvillä....
Kiitoksia järkkäreille ja mukavalle .org porukalle!![]()
Wroom!!!![]()
![]()
Suurkiitokset järjestäjille! Toiminta oli ensiluokkaista ja itse sain hieman enemmän henkilökohtaista apua järjestäjiltä tuon kaadon johdosta.
Erityiskiitos Sumpalle (en oo varma mutta kai se hän oli), joka näki paljon vaivaa auttaessaan minua. Neitokainen passitti minut "terveystarkastukseen" ja pesi silläaikaa pyörästäni roiskuneet jarrunesteet ja öljyt pois. Toivottavasti et hirveesti itseäsi tahrinut!? Kai sitä oli niin hämillään tapahtuneesta, että unohdin käydä henkilökohtaisesti kiittämässä. Toivottavasti parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eli kiitos Sumppa!!!![]()