Voi tätä oikeusvaltiota.
Muistatte varmaan sen onnettomuuden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne vois olla vaikka oranssinpunasia sellasilla hävittäjä-hainhampailla ja keulassa vois lukea : "Täältä mie vaan tullapörhällän" ja sama vielä parilla vähemmistökielellä.
Juu, sai. Sitä kohtausta kutsutaan nukahtamiseksi. Mutta enpä minäkään lähtisi tuossa tilanteessa nukkumisiani tunnustamaan, todistakoot muut jos pystyvät (nimim. aikoinaan kesäduunissa metron ohjaamossa tuon tuostakin nukkunut, jätän likaiset yksityiskohdat tällä erää kertomatta).Saiko se oikeesti jonku kohtauksen?
Jep, kyllä oikea kohtaus antaa oikeuden ajaa toisen päälleJuu...vituttaahan se jos tyyppejä aletaan ylisääliä... Mutta jos IHAN OIKEA KUNNON KOHTAUS oli ollu ni ei sitte voi kyllä syyllistää...Tietty se pitää kyllä jotenki todistaakkin![]()
Näinhän minäkin sitä mietin. Eikä se silti vähennä sen kuskin osuutta asiassa.Mun mielestä suurin syyllinen on HKL, koska ei ole ratikkakuskeilleen taannu asianmukaisia työolosuhteita.
Daa!Näinhän minäkin sitä mietin. Eikä se silti vähennä sen kuskin osuutta asiassa.Mun mielestä suurin syyllinen on HKL, koska ei ole ratikkakuskeilleen taannu asianmukaisia työolosuhteita.
![]()
Jos nyt oikein muistan, niin...Itse asiassa tuomittavinta oli tapauksen uutisointi, kun siitä sai käsityksen, että motoristi suisti ratikan kiskoilta...
Totahan vois soveltaa metroihin.. Väri on jo oikea, maalaa vaan hampaat keulaan..Miksi ne muuten pitää olla vihreitä??
Ne vois olla vaikka oranssinpunasia sellasilla hävittäjä-hainhampailla ja keulassa vois lukea : "Täältä mie vaan tullapörhällän" ja sama vielä parilla vähemmistökielellä.