Jees, se kelta-musta on mun. En kyllä huomannut katsoa tarkemmin ketä siellä notkui, kun ryysäsin huollon ovesta sisään ja ajoivat sieltä myymälään - olisi voinut tulla morjestaan, jos olisi tiennyt. Mulla auttoi softan päivitys. Tyhjäkäyntikin on ihan erilainen. Vanhalla softalla auttoi minulla, kun resetoi pyörän seuraavasti:
- akku irti muutamaksi tunniksi (itsellä oli yön yli, kun tuosta ajasta ei ole tarkempaa tieto - ihan 20 minuuttia ei vielä riitä)
- akku kiinni
- merkkaa kaasukahvaan puolen kaasun paikka
- virta-avaimesta sähköt päälle, odota checkkaus ja käännä kolme kertaa tuohon puolen kaasun merkkiin ja pois. Sammuta virrat (älä starttaa)
- sähköt uudestaan päälle ja kone käyntiin.
Homman nimi on se, että tuolle eculle opetetaan kaasukahvan minimi ja maksimi-asennot. Jos se luulee, että on enemmän kaasua kuin itse asiassa on, niin kone käy vähän rikkaammalla. Itselle auttoi tosi paljon vanhalla softalla tuo. Muutenkin pitäisi tuon ecu resetoida, jos vaihtaa putkia, suodattimia ym.
Testaapa tuota, jos ei huolto auta.
- akku irti muutamaksi tunniksi (itsellä oli yön yli, kun tuosta ajasta ei ole tarkempaa tieto - ihan 20 minuuttia ei vielä riitä)
- akku kiinni
- merkkaa kaasukahvaan puolen kaasun paikka
- virta-avaimesta sähköt päälle, odota checkkaus ja käännä kolme kertaa tuohon puolen kaasun merkkiin ja pois. Sammuta virrat (älä starttaa)
- sähköt uudestaan päälle ja kone käyntiin.
Homman nimi on se, että tuolle eculle opetetaan kaasukahvan minimi ja maksimi-asennot. Jos se luulee, että on enemmän kaasua kuin itse asiassa on, niin kone käy vähän rikkaammalla. Itselle auttoi tosi paljon vanhalla softalla tuo. Muutenkin pitäisi tuon ecu resetoida, jos vaihtaa putkia, suodattimia ym.
Testaapa tuota, jos ei huolto auta.