Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokoa en muista, mutta eiköhän se tuolla Bilteman satsilla aukea.tontze sanoi:Mikäs se tuo handelbar:in pulttien hylsykoko on kun se on tuollainen torx pultti, onko se kenties E-10 jolla se aukenee ?
Pekkavee sanoi:Kokoa en muista, mutta eiköhän se tuolla Bilteman satsilla aukea.
http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/K...et-ja-jatkovarret/Torx-hylsysarja-2000016714/
tontze sanoi:Mikäs se tuo handelbar:in pulttien hylsykoko on kun se on tuollainen torx pultti, onko se kenties E-10 jolla se aukenee ?
No voi hitsi. Voi hitsin hitsi. Tuonhan mä just hokasin. Noissahan on tosiaan ongelmia.AyrtonO sanoi:Nuo kahvat ovat LCn tunnettu vika, foorumeilta löytyy tapauksia jotka vaihtaneet niitä jo 3-4 150k aikana. Yksinkertaisesti ne eivät vaan kestä, edes uudet. Sama kuin tuo aiempien bensaliuska - hajoaa ihan taatusti kaikilta, vaikkei tehdas sitä myönnä.
Tuon mun kokemuksen valossa olisi kyllä tosi ihme juttu mikäli ei sullakin menisi takuisiin. Mun pyörä on MY14 ja rekisteröity 07/14 ja toi 5kympin huolto tehtiin toukokuussa tänä vuonna.qeanu sanoi:Toivoa vaan sopii sitten, että hajonnutkin vaihdettaisiin kuluitta. Maanantaina lupasivat palata asiaan...
J-PS sanoi:Tuon mun kokemuksen valossa olisi kyllä tosi ihme juttu mikäli ei sullakin menisi takuisiin. Mun pyörä on MY14 ja rekisteröity 07/14 ja toi 5kympin huolto tehtiin toukokuussa tänä vuonna.
-jp-