• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

R 1200 gs

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janick
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heh, tervetuloa GS porukkaan.
Onnea, on se hieno pyörä.

Ja pidä hauskaa.

Ensi vuonna sitten GS Meetingiin.
Täällä on hauskaa

Pekka
omg.gif
omg.gif
omg.gif

Tääläkin yks varsin tuore gessuttelija ilmottautuu. Pari viikkoa sitten talliin ilmaatui -07 mallinen normigessu pinnavanteilla ja Vario bokseilla. Kummasti alkoi löytyä uusia ajopaikkoja ihan tästä lähinurkilta  
062802moto_prv.gif

Heh, tervetuloa GS porukkaan.
Onnea, on se hieno pyörä.

Ja pidä hauskaa.

Ensi vuonna sitten GS Meetingiin.
Täällä on hauskaa

Pekka
omg.gif
omg.gif
omg.gif
On niin "kaukana" tästä Jyväskylästä että taidan yöpyillä kotona mutta tullaan käymään ilman muuta.

Tikkamäen ympäriajoa on ajettu jo osin kaspäälläkin .
Upeeta kerrassaan .
Hirvee räplääminen vain ko en saa reittejä tehtyä ko Nokian C7 kännyyn ,mutta menee silleenkin kun ei valita.
Ens viikonlopulla vihdoin mutkan kautta suoraan hiekkateitä pitkin mökille ja takas eri reittä
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

Onneksi olkoon! Sielläkin on päästy asian ytimeen.

Kunhan vaan unohdatte kaikki joutavat höpinät siitä, että mitä öljyä pitää käyttää, tai että se on tehoton, siitä hajoo perä, se nykii tasakaasulla tai että penkki on päin persettä.

Itelläkin on R1200GS nyt viidettä kesää ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Se on justiin noin että tutusta ympäristöstä löytyy yhtäkkiä toinen mokoma ajettavia teitä kun löytää sorateille.

Tervehdys kaikille GS kuskeille !
Vihdoinkin sorateille
smile_org.gif

(29 vuotta tahkottu noita pikiteitä)

Meikäläinenkin sai sitten vihdoinkin aikaiseksi pyörän joka toivon mukaan soveltuu myös sorateille .

R 1200 GS -09
sport05.gif

onnea uudelle fillari valinnalle, et varmasti kadu. Itellä meni 12. kesä samalla 1150 GS :llä, kilometrejä tullu melki 1000 000 , ja korjaamoilla ei ole tarvinnu aikaa kuluttaa. Loistava pyörä.

onnea uudelle fillari valinnalle, et varmasti kadu. Itellä meni 12. kesä samalla 1150 GS :llä, kilometrejä tullu melki 1000 000 , ja korjaamoilla ei ole tarvinnu aikaa kuluttaa. Loistava pyörä.
Oho....ei sillä nyt ihan n o i n paljo ole ajettu
biggrin.gif
Siis otetaas uudestaan: ...ajettu melki 100 000 km.

Sen siitä saa ku tekstaa nakkisormilla puhelinta.

Kiitosta vaan .

Kevättä tässä odotellaan kuin pikkupoikana joulupukkia  
biggrin.gif
Kannattaako?

Siis odottaa sitä kevättä, hienoja ajokelejä kun on vielä jäljellä vaikka kuinka...  
tounge.gif
Syksy on hienoa ajoaikaa , siitä olen ihan samaa mieltä.
Tämä mun pyörä tuli tuli tuolta saksan maalta kun täällä ei oikein ole tarjontaa 2008-2009 malleista .
Tällä hetkelläkään ei ole yhtään kappaletta nettimotossa tai motopalstassa myynnissä
ns. facelift eli 2008-2009 mallia .

Päädyin siihen että verotan ja kilvitän pyörän vasta keväällä vaikka tuskaista tämä odottaminen onkin.

EPÄTIETOINEN KYSELEE:
Tuo Nostalgian lukkojen sarjoitus on hyväjuttu, mutta ne kuvat eivät näy, eikä linkkikään tunnu enää toimivan. Saisko niitä kuvia, kun nyt olis aikaa laittaa vanhat laukut / lukot toimimaan uudemmman pyärän avaimella.
ps. saako noita haittoja jostain esim ebaystä helpommin ja edullisemmin vai mistä ne kannatta hommata.

EPÄTIETOINEN KYSELEE:
Tuo Nostalgian lukkojen sarjoitus on hyväjuttu, mutta ne kuvat eivät näy, eikä linkkikään tunnu enää toimivan. Saisko niitä kuvia, kun nyt olis aikaa laittaa vanhat laukut / lukot toimimaan uudemmman pyärän avaimella.
ps. saako noita haittoja jostain esim ebaystä helpommin ja edullisemmin vai mistä ne kannatta hommata.
Toi linkki tuntus toimivan
BMW laukkujen lukkojen vaihto ja sarjoitus
Nostalgian linkki taisi olla johonkin toiseen sivuun.

Ei niitä haittoja tarvitse ostaa. Yleensä haittojen uudelleen järjestelyllä saa lukon pelaamaan.
Jos ei saa, niin sitten voi jättää muutaman haitan pois siitä lukkorummusta. Ei se mitään haittaa.

Pekka
omg.gif
omg.gif
omg.gif

Mites gessun talviteloille laitto, mitä olette yleensä tehneet? Mulla ajokausi loppuu syyskuussa kun en silloin enää juurikaan ehdi ajelemaan ja ajattelin alkaa keräilemään huoltotarviketta talliin... Moottoriöljypänikkä + filsu löytyy, akkuun ajattelin asentaa optimaten latauspistokkeen ylläpitolatausta varten, mitäs muuta kannattaisi tehdä?
No mulla on R1100GS, joka seisoo parkkipaikalla muutaman kuukauden talvella.
Laitan siihen vähän ACF-50 ruosteensuojaa joka paikkaan ja tankin alla oleviin liittimiin kanssa. Tuota voi suositella kaikille.
Kyllä se siinä pysyy ja pääsee heti ajoon, kun kadut hieman sulaa.
Pressu vaan päälle.
Perinteisesti olen aloittanut kauden Päijänteen ajosta, katsojana,maaliskuun lopulla.
Tänään satoi vettä, joten en ollut ajelemassa. Huomenna voi olla parempi keli.

Pekka
omg.gif
omg.gif
omg.gif

XX-xenon sanoi:
mistäs löytyis halvimmalla gessuun aluboxien sisälaukut? nettiä olen selaillu ja jostain löytyikin, taisivat olla alkuperäiset, mutta hinta oli jotain satasen tai yli kappaleelta. :kääk:
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/233460-R-1200-gs/page4
Esimerkiks http://www.ebay.de/itm/Z45STB-TEXTI...ftradteile&hash=item4843c5b6e0#ht_4006wt_1036 tuolta löytyy sekä kankaisena että nahkaisena maun mukaan.Eivät maksa alkuperäisten lailla ja ovat tuttavani kertoman mukaan ihan ok.

Kari

Se Bemarin oma on hyvä. Minulla tosin 800 GS:n variolaukussa, mutta mali on sama, käy 1200:n varioon. Halvempi on sitten esim jätesäkki tai hyvinkin toimiva yhdistelmä retkeilijöiden pakkauspusseista (vedenpitävät), yksi iso tai/ja useita pieniä. Tätä olen pitänyt toisessa laukussa.

Back