• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

R 1200 gs

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janick
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täytyy sanoa että himoittais kyllä jotenkin
062802moto_prv.gif

tosin ei varaa kuin ehkä 1150 GS:ään... tykkään kyllä tosta nykyisestäkin. mihis kattais kiinnittää huomiota käytetyssä tollasessa...ABS:n valoihin ainakin
tounge.gif

Tervetuloa iloiseen GS porukkaan.
Ensi vuonna sitten GS meetingiin:
http://www.bmwgsmeeting.com/

Tuolla on paljon samanhenkistä porukkaa:
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/index.php
Sitä kannattaa seurata ja sieltä saa aina ja nopeasti vastauksia kaikkiin kysymyksiin. Vanhoissakin ketjuissa on paljon juttua tuosta sinunkin pyörästäsi.

Pekka
omg.gif
omg.gif
omg.gif
Kiitosta vaan linkeistä ja vinkeistä.

Tänään tyrkkäsin 300km sisäänajoa vielä.

Täytyy vaan sanoa, että nuo ns. hidasteet (kumpareet) tiellä laittavat suun suorastaan näkkärille nykyään
smile_org.gif
1284753404115_1_orig.jpg

Tuohon etulokasuojaan pieni jatkopala auttaa pitämään moottoria/laturin hihnakoteloa siistimpänä, takaa näyttikin lokari löytyvän. Ite jouduin käsisuojiin väkästeleen pienet korotukset, kun tahto muuten viima ja vesi tunkea hanskoihin.

Mitäs kaikki mausteet sisältää ja mitä se maksaa?
Mitä on vakiona?

Kokeilitteko edes kasisatasta vai menikö se kertalaakista tohon järkäleeseen?

Mitäs kaikki mausteet sisältää ja mitä se maksaa?
Mitä on vakiona?

Kokeilitteko edes kasisatasta vai menikö se kertalaakista tohon järkäleeseen?
BMW Motorrad sivuilta näkee saatavat varustepaketit.

Tossa turvallisuuspaketti ja enduropaketti 2, sekä pienempi ykkönen.

Siihen kun törkkää BMW:n oman navigaattorin (on tulossa) niin tonne 27 menee ohjehinta, laukkujen kanssa.

Mulla ei koskaan ole ollut alle 1000:sta pyörää, joten oon aina pelleillyt noiden möhköjen kanssa.

Kerran kyllä olen meionannut hairahtua linjasta
smile_org.gif

Näköjään pakkohankintoja tiedossa, vaikka ajatus oli että tähän nyt ei mitään tarvi heti hommata
smile_org.gif

Onneks on talvella aikaa tallissa väkästellä.

Näköjään pakkohankintoja tiedossa, vaikka ajatus oli että tähän nyt ei mitään tarvi heti hommata
smile_org.gif
Mulla oli sama harhakuvitelma kesällä kun kessun hain... Mutta takalokarin tarpeen huomasin ensimmäisen sateen tullen ja etulokarin tarpeen soratiellä. Ja ostoslistan pituus kasvaa sitä mukaa kun kessu käy tutummaksi, seuraavaksi listalla on pari suojaa ja satula.

Hippasen ovat matalat meikäläisen nyrkeille minun mielestäni. Lisäksi nuo varustesuojat peittävät jarru- ja kytkinnestesäiliöt edestäpäin katsottuna jos sillä nyt mitään merkitystä.......

Mites toi Akrapovicin putki ja "käheämmät" äänet?

Onko kellään?

2010 mallista alkaenhan putkisto ja sliparikin on kait muutettu, mutta onko kukaan laittanut tollaseen uudenpaan versioon?

Back