ittellä onneks lämmin talli minne sen aina voi työtntää
eipähä oo naapurin kersot hipelöimässä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tossa on ajatusta20e saa ihan hyviä linnunpaska/siitinpöly/sadesuojia kun käyttää vähän mielikuvitusta. Itellä tossa nurkalla 3x3m. "paviljonki"!! Pääsee ajamalla sisään ja ajamalla pois. Niin ja mamman pyöräkin on saman katoksen alla..![]()
Kuule hei. Saanko sulle nyt kertoa toimintaohjeen miten tuosta tilanteesta pääsee pois?Yritin tossa myös etsiä kokemuksia hälyttimistä, mutta en juurikaan löytänyt. Mulla on vähän skeptinen suhtautuminen niihin. Jos maksaa kaskoa, niin mitä sillä hälyllä tekee? Jos joku päättää vandalisoida pyörän tai pölliä, vakuutus on sitä varten?
Olen tossa tosiaan kattonut ko. pyörään tarkoitettua peitettä, joka on pirun kallis, mutta myös niin tiukka ja laadukas, että eipä pitäis pahemmin maaleja vahingoittaa. Paino tosin sanalla: pitäisi.![]()
ceecee puristaa tossa perusajatuksen melko ytimekkäästi,..Kuule hei. Saanko sulle nyt kertoa toimintaohjeen miten tuosta tilanteesta pääsee pois?Yritin tossa myös etsiä kokemuksia hälyttimistä, mutta en juurikaan löytänyt. Mulla on vähän skeptinen suhtautuminen niihin. Jos maksaa kaskoa, niin mitä sillä hälyllä tekee? Jos joku päättää vandalisoida pyörän tai pölliä, vakuutus on sitä varten?
Olen tossa tosiaan kattonut ko. pyörään tarkoitettua peitettä, joka on pirun kallis, mutta myös niin tiukka ja laadukas, että eipä pitäis pahemmin maaleja vahingoittaa. Paino tosin sanalla: pitäisi.![]()
1. Mene pankkiin ja sano; "Tahtoisin hyvää käyttämätöntä rahaa 15 K euroa".
2. Mene rahojen kanssa lähimpään liikkeeseen, joka myy kaksipyöräisiä kulkuneuvoja. Mielummin niitä, jotka näyttävät hyvältä ja joita ei tarvitse polkea.
3. Sano kauppiaalle liikkeessä; "tahtoisin yhden kappaleen, hyviä käyttämättömiä, x värisiä, x merkkisiä moottoripyöriä, kiitos.
4. Anna rahat myyjälle.
5. Aja uusi pyörä liikkeestä ja nauti! Älä murehdi turhia, sillä se turhien asioiden puimisien poisjättäminen on koko homman sisin idea ja keskeisin ydin.
Itse hain myöskin uuden pyörän tänä kesänä ja voin sanoa, että voi jeesus mikä ilo on ajaa! Perkele, parempaa kun naiminen! Näin se on ja vain näin se on, joka muuta väittää niin valehtelee.
Summa summarum; Älä murehdi turhista, vaan aja.![]()
Kyllähän sen varastamaan pystyy, mutta 100% varmuudella varkaalla suurempi kynnys varastaa juuri hälyttimellä varustettu pyörä, kun se ilman hälytintä oleva!Yritin tossa myös etsiä kokemuksia hälyttimistä, mutta en juurikaan löytänyt. Mulla on vähän skeptinen suhtautuminen niihin. Jos maksaa kaskoa, niin mitä sillä hälyllä tekee? Jos joku päättää vandalisoida pyörän tai pölliä, vakuutus on sitä varten?
Hehhe, joo näin olisi tarkoitus. Tosin toivon, että ei toi ihan parin vuoden päästä sentään vielä ole vanha ja halpa vaikka tässä hommassa tietysti hinnat laskee. Taidan ostaa sen vedenpitävän suojan ja pitää sitä sitten kun siihen on mahdollisuutta.Kallis ja uusi pyörä on parin vuoden päästä halpa ja vanha pyörä. Oli pito mitä hyvänsä. Eli pyrit vain ajamaan ja nauttimaan sillä!![]()
p.s. mahtavaa, että tällä foorumilla saa asiallisia vastauksia näemmä melko nopeesti