nikoppp sanoi:Tuli nyt ostettua CBR 600rr ABS-jarruilla ja tuollahan se odottelee kortin saantia. Toivottavasti ei pöllitä siihen mennessä.
Mahtava aloittelupyörä! Onnia!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nikoppp sanoi:Tuli nyt ostettua CBR 600rr ABS-jarruilla ja tuollahan se odottelee kortin saantia. Toivottavasti ei pöllitä siihen mennessä.

Ton tyylistä siis haluaisin ja jos jollain on hyviä ideoita,niin antaa tulla vaan! Pitää nyt kuitenki olla sellainen, ettei jää jalkoihin eikä heti ens vuonna tarvi uutta laittaa.JennyMaria sanoi:Suunnattoman hieno mun mielestä olis Honda CBR 1100 XX Super Blackbird, mutta ystäväni sen torppasi jo minulle hengenvaarallisena vaihtoehtona
JennyMaria sanoi:Moikka!Minä olisin menossa just korttia ajamaan ja kokemusta ei oo muuta kuin jotain skootterilla ajoa
Kesäkuun alkuun on saatava kortti ja pyörä. Suunnattoman hieno mun mielestä olis Honda CBR 1100 XX Super Blackbird, mutta ystäväni sen torppasi jo minulle hengenvaarallisena vaihtoehtona, joten joudun nyt sitten pakosta ottamaan järjen käteen ja miettimään vaihtoehtoja.. Koska olen nainen, sen pitää näyttää tietysti ensisijaisesti hyvältä ja olla väriltään musta (hopea tai harmaa voi mennä just ja just). Onko joku Honda CBR 600 F yhtään hyvä vaihtoehto? Silmää tietysti miellyttää myös Honda CBR 900 RR Fireblade, joka ilmeisesti on edelleen liikaa mulle..?Ton tyylistä siis haluaisin ja jos jollain on hyviä ideoita,niin antaa tulla vaan! Pitää nyt kuitenki olla sellainen, ettei jää jalkoihin eikä heti ens vuonna tarvi uutta laittaa.
XX-xenon sanoi:mikä sen xx:n kieltää ostamasta, jos se istuu ja tuntuu hyvältä. tehoa on, mutta sitä hallitaan oikealla ranteella. toki onhan se kankeampi ku jokin pienempi, mutta toisaalta..
JennyMaria sanoi:Moikka!Minä olisin menossa just korttia ajamaan ja kokemusta ei oo muuta kuin jotain skootterilla ajoa
Kesäkuun alkuun on saatava kortti ja pyörä. Suunnattoman hieno mun mielestä olis Honda CBR 1100 XX Super Blackbird, mutta ystäväni sen torppasi jo minulle hengenvaarallisena vaihtoehtona, joten joudun nyt sitten pakosta ottamaan järjen käteen ja miettimään vaihtoehtoja.. Koska olen nainen, sen pitää näyttää tietysti ensisijaisesti hyvältä ja olla väriltään musta (hopea tai harmaa voi mennä just ja just). Onko joku Honda CBR 600 F yhtään hyvä vaihtoehto? Silmää tietysti miellyttää myös Honda CBR 900 RR Fireblade, joka ilmeisesti on edelleen liikaa mulle..?Ton tyylistä siis haluaisin ja jos jollain on hyviä ideoita,niin antaa tulla vaan! Pitää nyt kuitenki olla sellainen, ettei jää jalkoihin eikä heti ens vuonna tarvi uutta laittaa.
lario sanoi:Vähän maltillisemman rätkän puolesta miekii äänestäisin, mutta jokainen on omaa mieltä.
seppo02 sanoi:TurboBusa jaksais mennä vastatuuleenkin.....

shyhander sanoi:Ei kai toi xx nyt mikään vaarallinen tykki ole, iso leppoisa kone mistä ei lopu löyly jos kaasua annostelee lujaa. Kun ajaa rauhallisesti niin eiköhän tuo ole ihan leppoisa. Se kiihtyy ihan hitaasti kun vääntää kaasua ihan hitaasti. Tietysti jos on olemukseltaan sellanen että auton tankkaaminen tai penkin säätö on kirkumista aiheuttava hätäpaniikkikriisi, niin joku kevari vois olla rauhallisempi.
900RR Blade on omasta mielestä helpompi ajaa kuin esim. se autokoulun ER-6. Kevyt, mukava vääntö ja hengenkin saa nopeasti pois jäämättä kitumaan kun oikeaa kahvaa kääntää liikaa...jokainen pyörä on vaarallinen jos niin ajattelee...enemmän se on kiinni käyttäjästä.Moikka! Minä olisin menossa just korttia ajamaan ja kokemusta ei oo muuta kuin jotain skootterilla ajoa
Kesäkuun alkuun on saatava kortti ja pyörä. Suunnattoman hieno mun mielestä olis Honda CBR 1100 XX Super Blackbird, mutta ystäväni sen torppasi jo minulle hengenvaarallisena vaihtoehtona, joten joudun nyt sitten pakosta ottamaan järjen käteen ja miettimään vaihtoehtoja.. Koska olen nainen, sen pitää näyttää tietysti ensisijaisesti hyvältä ja olla väriltään musta (hopea tai harmaa voi mennä just ja just). Onko joku Honda CBR 600 F yhtään hyvä vaihtoehto? Silmää tietysti miellyttää myös Honda CBR 900 RR Fireblade, joka ilmeisesti on edelleen liikaa mulle..? Ton tyylistä siis haluaisin ja jos jollain on hyviä ideoita,niin antaa tulla vaan! Pitää nyt kuitenki olla sellainen, ettei jää jalkoihin eikä heti ens vuonna tarvi uutta laittaa.
JennyMaria sanoi:Kuulemma liikaa tehoja ja liian raskas. Se vaan olis ihan äärettömän hieno pyörä mun mielestä, mutta haluaisin olla hengissä vielä ens kesänäNäistä vastauksista sisuuntuneena taidan sitten kuitenkin pitää unelman hengissä juuri tuosta pyörästä ja käydä ainaki kattomassa sellaista
![]()
Tuossa peruuttelussa on juuri sitä parkkipaikalla lykkimistä, se pitää saada käänneltyä yms.TweetyLeaf sanoi:Kyllä sen pyörän oppii peruuttamaan kivasti alamäkeen ja parkkeeraamaan niin, ettei lähtiessä vituta.