Ihmiset ovat ilmeisesti keskimäärin niin pässejä, että ansaitsevat kaiken kyykyttämisen.
No tämähän on ihan tosia asia, eipä tarvi ku katella mistä iltikset kirjottelee ja kaikki uppoaa porukkaan ku vesi kuivaan sieneen.
Seuraavaksi toki meillä on pakollinen luistonesto, gps:n mukaan säätyvä nopeus jne jne. Ja se kaikki on hyvästä, estäähän sillä jonkun urpon kuoleman.. uittu.
Tähän, tää taitaa, valitettavasti, pikkuhiljaa mennä ..... Tää menee jo OT:ksi, mut sama juttu, niissä raskaankaluston nopeudenrajoittimissa... Tuli pakollisiksi kaikkiin autoihin. Ei vaan oo silmiin sattunut tutkimusta, että montako onnettomuutta niillä on ehkäisty, villi veikkaus! Ei yhtään... Jos jollakin on tietoa että olisi tehty, niin tietoa otetaan mielelään vastaan... Nopeudenrajoittimen aiheuttamat. Ainakin yksi, kaikki tietää tän keissin, jossa yhdistelmä ja linja-auto törmäsivät, tunnetuin seurauksin... Tutkittiinko, tässä tapauksessa rajoittimen osuutta asiaan? Ei tietääkseni! Olisiko ollut syytä tutkia? Kyllä... Lisää vaan kaikenlaista pakolista paskaa, pyöriin ja autoihin, niin kyllä se siitä... Sitten, kun ollaan siinä tilanteessa, että se pärrä tai auto, nappia painamalla hoitaa koko ajohomman (aja paikasta A, paikkaanB), niin palaa täällä tekniikka uskovaisiltakin käpy... V**tu, kun ei saa enää edes itse ajaa... No, harrasta siinä sitten.. Luojan kiitos, oon jo niin vanha, ettei tartte olla todistamassa tätä skenaariota
... Mua kiinnosta enää mikään......
PS. Jokaisella saa olla oma mielipiteensä ja pitääkin olla, tää nyt sattuu vaan olemaan mun mielipide asiasta...
PPS. Minkä takia kaikki nämä "turvallisuutta" lisäävät innovaatiot? Jos haluaa turvallisuutta, niin eikö tämä harrastus ole väärä jo alunalkaen? Auton rattiin vaan... On ABS:it, ESP:t jne... No, toiset haluaa pilata, tämänkin harrastuksen, turvallisuus näkökohtiin vedoten.... Kukin tavallaan, näkisin kuitenkin, että tämä harrastus EI sovi niille ihmisille, jotka hakevat turvallisuutta... Ehkä parempi vaihtoehto olisi sauvakävely??....