Heissan Prätkämimssut ja hyvää ja turvallista alkanutta kautta!
Olen järkkäämässä ajoharjoittelutapahtumaa jonka tuotto menee samaan hyväntekeväisyyspottiin Invalidiliitolle kuin Prätkämimmien Ajokausikalenteri. NYT on hyvä tilaisuus tulla harjoittelemaan sitä (minun mstäni) vaikeinta osa-aluetta eli hidasajoa sopivassa kolmen tunnin koulutuksessa. Mikä parasta, tapahtumaan tulee loistopoppoota eli vatsalihakset kondikseen sillä tästä tapahtumasta ei naurua puutu (mikäli vanhat merkit paikkansa pitää)
Laitan tapahtuman samoin tein .orgin tapahtumiin johon ketjuun pyydän kuittauksen osallistumisesta. Ilmoittautumiset menevät kuitenkin maksun perusteella eli jos paikat ylibuukataan palautan rannalle jääneiden osallistumismaksun. Paikkoja jäljellä maksimissaan 15. Esteen sattuessa oman paikan saa myydä eteenpäin kunhan muistaa ilmoittaa minulle nimen; koulutus järkätään säässä kuin säässä. Tässä vähän speksejä ja lopussa mun puhelinnumero josta saa tarvittaessa lisätietoja. Rohkeesti kaikki mukaan:
Prätkämimmien Ajokausikalenteriin ja Invalidiliiton hyväntekeväisyyspottiin liittyen järjestämme ajoharjoittelutapahtuman perjantaina 4.5. Hyvinkään mikroautoradalla kello 13-16, kahvitukset kello 12 alkaen. Osoite on Hyvinkään Karting-rata, Hikiäntie 1507, 05820 Hyvinkää (Hyvinkään motocross-radan vieressä).
Kouluttajina MP-poliisikouluttajat Kimmo Järvinen ja Staffan Söderström.
Käytössämme on koko mikroautorata. Koulutuksessa harjoitellaan hidasajoa, väistöjä, mutkaa, jarrutuksia, jarru/väistö -yhdistelmää, työntöohjausta, pujottelua jne... Sitä ruosteenpoistoa talven jäljiltä, niinkuin kutsutaan. Noin 90% kaadoista tapahtuu kävelyvauhdista kun hidasajo ei ole hallinnassa.
Koulutuksen hinta on 50 euroa ja tuotto menee lyhentämättömänä Invalidiliiton hyväntekeväisyyspottiin! Nyt siis samalla kun saat parasta mahdollista koulutusta tuet hyvää asiaa. Ilmoittaudu pian, sillä paikkoja on rajoitetusti!
Ilmoittautuminen seuraavasti:
Maksa 50 euroa tilille FI60 5358 0620 2766 23, saaja Anu Hyppönen/Invalidiliitto ry
Kirjoita VIESTIKENTTÄÄN nimesi ja "Ajoharjoittelutapahtuma".
Hyvinkään mikroautoradan kahvio on auki kello 12 alkaen ja palvelee koko koulutuksen ajan, tarjolla kahvia, pullaa, limua ja sämpylää.
Lisätiedot/kysymykset Anulta, 040 551 6565