Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa kommenttia mäkin sain ensin, ja rupesin jo katteleenki sit muita pyöriä, kunnes toi siippa sai mut muutamalla sanalla järkiini. Se ihmetteli et miks kattelen pienempiä pyöriä ja kun kerroin ni se sano, että mitä helvettiä mä muita kuuntelen, et itestä se kiinni on et mitä nopeutta ajaa, ja että jos haluun bussin ni ostan bussin. Ja katsokaa, bussi tuli...mutta sait bussin sentään hankittua... Itse olen tässä yhtä räyhäkämpää kyykkyä kuolannut niin kaikilta miespuolisilta tulee kommenttia tyyliin ' älä nyt sitä osta, tapat ittes..'Mulle, nyt ku ostin ton Hayabusan (), tulee tosi moni kertomaan sen valmistuksen historiaa ym. Hassua![]()
![]()
Tänään ärsytti kun oltiin korjaamolla, mieheni oli mukana, ja juttelin sille korjaajahemmolle tosta pyörästä niin se vastas mun miehelle kaikkiin mun kysymyksiin ja kerto sille mitä pyörälle tehtiin, vaikka hyvin ties et mopo on mun. Räyh.
...tai sitte se johtuu mun luonteesta![]()
Tää on muuten ihan totta! Mulla oli aikasemmin 600 Yamaha, ja toi Bussi on siihen verrattuna NIIIN paljon parempi ja helpompi ajaa, kun se menee mutkiinki ku juna. Mä rakastan sitäIhan samanlainen mopo tuo on kun muutkin- itseasiassa vaan helvetin paljon helpompi/parempi ajaa ja se "kahvan kääntäminen" on ihan stongan ja penkin välissä- ei se mihinkään "karkaa" ilman käskyä!
Mul on Sinisalon nahkaset naisten hanskat, hyväks todennu itelleTuli taas vaihteeks viime viikon lopussa käytyä kattoos ajohanskoja, ja taas mentiin viikonlopun päälle 600km ilman hanskoja kun ei ole vieläkään löytynyt sopivia. Mitä muut naikkoset käyttää kun ns miesten hanskat on liian isot myös pienimmät koot ja naisten hanskat taas liian kapeita (joo räpylä on käsi).. Ne yhet ainoot mitkä on ni tuntuu siltä että ajais lautailuhanskat kädessä kesällä (eli ne kulkee takaboxissa jos edes tulee mukaan reissuun) mutta mä tahtoisin sellaset mielellään nahkaset, ohuet, ja jollakin kalvlla (goretex, d-dry tms) hanskat, ei mitään järjettömiä rystysmohkuja vaan sellaset näppärätVinkkej kaipaillaan...![]()
Mulla on nyt käytössä ohkaset, nahkaset ja näppärät sekä rystyspatilliset (toistaseksi toimivalla) kalvolla. KuvaVinkkej kaipaillaan...
Itsellä käytössä, säällä kuin säällä, Rukkan x-trafit Apollo -käsineet. hyvä tuntuma ja asialliset suojatkin. KliksVinkkej kaipaillaan...