• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PrätkäMimmit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pinni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tää on lauantain aamuvuorossa....
bawling.gif
prse... Forecan 10 pvän ennuste näyttäs että la ois ehkä hyvää hyvää kelii, su vähä huonompaa.... Mut eihä noihi voi vielä luottaa... Et sais vuoroo vaihettuu?
No ainahan kannattaa yrittää...
smile_org.gif

fifti-sixty mahdollisuus
smile_org.gif

02 alueella tarjoilen rauhallista mopoiluseuraa jos jotakuta sattuu kutkuttamaan lenkkeily.  
smile_org.gif
Missä päin 02-aluetta oot?
Turku, mutta äkkiäkös tuosta Saloon täräyttää. Meri-Teijon aluella on tullut useamminkin lenkkeiltyä tänä kesänä.
No musta saa sitten lenkkiseuraa
biggrin.gif
Laittele mulle mailii: zeija_z@hotmail.com

Toi mimmi-ajelu ois kiva, mutta mennään sillo perheen kanssa puuhamaahan.

Noo, mäkin olen tiettävästi ton motottaren systeri
Hitsi, ollaanks me sukuu
tounge.gif
tounge.gif
Harmin paikka ettet pääse, mut järkätään uutta myöemmin. Ja hei, johan meit on kolme tai ehkä neljä, sitä voi jo kutsuu letkaks
thumbs-up.gif

Kukakohan se oli se mimmi ko viime vuonna ajo semmosel oranssil tonnisella (??) kawa z:lla pk:lla ja meni sopivan vauhdikkaasti? Helvete että oli kiva ajaa sen perässä. En muista nickiä saati että oliko sitä. Toivottavasti lueskelee täällä...

43 leidiä jo ilmoittautunut tämän foorumin rekisteröityneeksi käyttäjäksi. Hyvä lukema lyhyen ajan sisään.

No voihan
mad.gif
Mä sain typerän idean lähtee tykkimäkeen lauantaina perheen kesken kun ei oo ollu mahdollisuuksia viedä lapsia mihinkään tänä kesänä
tounge.gif
ja sit sunnuntaina aamuvuoro... Multa jää aina kaikki kiva väliin, liian kiireistä tää elämä ku ei ajelemaankaan enää kerkeä...
062802moto_prv.gif

Oiskohan jotain ideaa tehä facebookkiin Prätkämimmejen oma ryhmä? Tai siis onko täällä bookin käyttäjiä? Tuo kun on niin kätevä esmes kun miittejä järkätään. Ja muutenkin tutustuu samanhenkisiin ihmisiin vähän paremmin.

Oiskohan jotain ideaa tehä facebookkiin Pätkämimmejen oma ryhmä? Tai siis onko täällä bookin käyttäjiä? Tuo kun on niin kätevä esmes kun miittejä järkätään. Ja muutenkin tutustuu samanhenkisiin ihmisiin vähän paremmin.
Mikä ettei, mä käytän päivittäin, vaikka onhan siellä niitä mimmi-ryhmiä jo vaik mitä. Mut orgin mimmeille oma ois jees
thumbs-up.gif

Mä voin vaiks tehä sen sinne. nimiehdotuksia? Oisko ihan vaan Prätkämimmit.ORG! ? Ja otetaanko ihan vapaasti saa liittyä vai että pitää pyytää päästä jäseneksi?

Mä voin vaiks tehä sen sinne. nimiehdotuksia? Oisko ihan vaan Prätkämimmit.ORG! ? Ja otetaanko ihan vapaasti saa liittyä vai että pitää pyytää päästä jäseneksi?
Mä en yleensä FB:ssa ryhmiin liity mutta tämän kanssa pitää tehdä poikkeus.
smile_org.gif

Melkein ehdottaisin tuota pyyntöä, olisi sitten oikeasti orggilaisia se jäsenkunta. Mitäs muut on mieltä?

Kannatan ryhmää, nimi on sopiva, ja lupapyynnöllä myös varmaan parempi. Saahan sitä kai muutettua sitten jälkikäteen jos ei ole toimiva?

Ei muuta kun työn alle ryhmä, Zeija!

Pitäisköhän nyt munkin ilmoittautua tänne?! Eli nro 47.

Mopoilua vuodesta -87 ja katumopoilua vuodesta -06
062802moto_prv.gif

PS. FB-ryhmälle kannatusta täältäkin
thumbs-up.gif

Back