Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Peruutus ei vielä ole varma! Alustavasti kyselyä vaan jos jollekin kelpaisOstakaapas nyt meidät paikat erikoishintaan 25€/kpl. Kyseessä siis Saunamökki kolmonen. Ensimmäiseltä sivulta voitte vakoilla kämppikset.sanoi:~Candice~, Sagitta ja Arttu peruuttaa oman mökkinsä,
tiggeri jää yksin mökkiä pitämään!!
Jaahas, pitäskö mun sitten livahtaa tuonne saunamökkiin ja jättää tuo varalle itselle...
Laita Tilinumero Salmon jos nuo paikat on olemassa yhä, maksan pois.
Ei se mtn, nyt mulla on valinnan varaa nukkumapaikan suhteen. Tai sitten voin huutokaupata noita irtopaikkoja kämppiksiin leipääntyneille illan tummuessaPeruutus ei vielä ole varma! Alustavasti kyselyä vaan jos jollekin kelpaisOstakaapas nyt meidät paikat erikoishintaan 25€/kpl. Kyseessä siis Saunamökki kolmonen. Ensimmäiseltä sivulta voitte vakoilla kämppikset.sanoi:~Candice~, Sagitta ja Arttu peruuttaa oman mökkinsä,
tiggeri jää yksin mökkiä pitämään!!
Jaahas, pitäskö mun sitten livahtaa tuonne saunamökkiin ja jättää tuo varalle itselle...
Laita Tilinumero Salmon jos nuo paikat on olemassa yhä, maksan pois.![]()
![]()
No meitin mökkiin ei kyllä mitkään satuolennot hiipparoi ilman lupia^Mä luulen, et yks sushukkanen kyl hiippaileen pienen punahilkan viereen nukkuun sinne saunalliseen mökkiin, jos siellä vaan sen verran tilaa on (ja jos ketään siis ei haittaa)![]()
E: Niin ja mä en oo se sushukkanen enkä se pieni punahilkkakaan![]()
Oiskohan tässä mennyt saunamögit sekasin, meillä on yksi pikkanen, mutta en mä punahilkoista tiedäNo meitin mökkiin ei kyllä mitkään satuolennot hiipparoi ilman lupia^Mä luulen, et yks sushukkanen kyl hiippaileen pienen punahilkan viereen nukkuun sinne saunalliseen mökkiin, jos siellä vaan sen verran tilaa on (ja jos ketään siis ei haittaa)![]()
![]()
Ja kauheesti kiinnostaa kuka pojista on se pieni punahilkka, kun näytän olevan ainoa nainen tuossa möksässä? Se yks karvoitukseltaan sudeks luokiteltava siellä kyllä majailee![]()
Joo. Oli saunamökit sekasin.. Hups...Oiskohan tässä mennyt saunamögit sekasin, meillä on yksi pikkanen, mutta en mä punahilkoista tiedäNo meitin mökkiin ei kyllä mitkään satuolennot hiipparoi ilman lupia^Mä luulen, et yks sushukkanen kyl hiippaileen pienen punahilkan viereen nukkuun sinne saunalliseen mökkiin, jos siellä vaan sen verran tilaa on (ja jos ketään siis ei haittaa)![]()
![]()
Ja kauheesti kiinnostaa kuka pojista on se pieni punahilkka, kun näytän olevan ainoa nainen tuossa möksässä? Se yks karvoitukseltaan sudeks luokiteltava siellä kyllä majailee![]()
![]()
Jassun avulla puhalletaan pillistä kuumat!Jassu: otatko mukaan pillin poikineen jos jollain on tarvetta puhallella?
Joo, lähtee se mukaan...Jassu: otatko mukaan pillin poikineen jos jollain on tarvetta puhallella?
^ Tavallaan on portti. Mutta kyllä me sut kampataan ennenkun pääset sille asti.Näyttäs nyt siltä, että jos ja kun lauantai-iltana olen tulossa niin se menee johki tuonne kympin huitteille ennen kun oon perillä kohteessa.
Kymysys nyt kuuluukin että pääseekö sinne porteista sisään vielä noihin aikoihin mopon kanssa? Vai onko siellä ees mitään portteja?
Meitsi lainaa duunista myös metrin ja kasan pillejä niin saa sitten pitää kilpailua kuka kellottaa kovimmat lukemat.Jassu: otatko mukaan pillin poikineen jos jollain on tarvetta puhallella?
ei oo häppee ol noppee..ei ainakaa kaikessa^^^ Jukopliut, että on nopeaa porukkaa!Ilmoittautumisia on jo mukavasti tullut ja lisää otetaan siis vastaan torstaihin asti. Loput sitten portilta.![]()