• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Meidän paikat meni tiggerille
smile_org.gif

Ostakaapas nyt meidät paikat erikoishintaan 25€/kpl. Kyseessä siis Saunamökki kolmonen. Ensimmäiseltä sivulta voitte vakoilla kämppikset.
sanoi:
~Candice~, Sagitta ja Arttu peruuttaa oman mökkinsä,

tiggeri jää yksin mökkiä pitämään!!

Jaahas, pitäskö mun sitten livahtaa tuonne saunamökkiin ja jättää tuo varalle itselle...
Laita Tilinumero Salmon jos nuo paikat on olemassa yhä, maksan pois.
Peruutus ei vielä ole varma! Alustavasti kyselyä vaan jos jollekin kelpais
buttrock.gif

tounge.gif

Ostakaapas nyt meidät paikat erikoishintaan 25€/kpl. Kyseessä siis Saunamökki kolmonen. Ensimmäiseltä sivulta voitte vakoilla kämppikset.
sanoi:
~Candice~, Sagitta ja Arttu peruuttaa oman mökkinsä,

tiggeri jää yksin mökkiä pitämään!!

Jaahas, pitäskö mun sitten livahtaa tuonne saunamökkiin ja jättää tuo varalle itselle...
Laita Tilinumero Salmon jos nuo paikat on olemassa yhä, maksan pois.
Peruutus ei vielä ole varma! Alustavasti kyselyä vaan jos jollekin kelpais  
buttrock.gif

tounge.gif
Ei se mtn, nyt mulla on valinnan varaa nukkumapaikan suhteen. Tai sitten voin huutokaupata noita irtopaikkoja kämppiksiin leipääntyneille illan tummuessa
smile_org.gif

^Mä luulen, et yks sushukkanen kyl hiippaileen pienen punahilkan viereen nukkuun sinne saunalliseen mökkiin, jos siellä vaan sen verran tilaa on (ja jos ketään siis ei haittaa)
tounge.gif

E: Niin ja mä en oo se sushukkanen enkä se pieni punahilkkakaan
033102bebe_1_prv.gif

^Mä luulen, et yks sushukkanen kyl hiippaileen pienen punahilkan viereen nukkuun sinne saunalliseen mökkiin, jos siellä vaan sen verran tilaa on (ja jos ketään siis ei haittaa)
tounge.gif

033102bebe_1_prv.gif
No meitin mökkiin ei kyllä mitkään satuolennot hiipparoi ilman lupia
biggrin.gif

Ja kauheesti kiinnostaa kuka pojista on se pieni punahilkka, kun näytän olevan ainoa nainen tuossa möksässä? Se yks karvoitukseltaan sudeks luokiteltava siellä kyllä majailee  
tounge.gif

tounge.gif

033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif

Ja kauheesti kiinnostaa kuka pojista on se pieni punahilkka, kun näytän olevan ainoa nainen tuossa möksässä? Se yks karvoitukseltaan sudeks luokiteltava siellä kyllä majailee  
tounge.gif
Oiskohan tässä mennyt saunamögit sekasin, meillä on yksi pikkanen, mutta en mä punahilkoista tiedä
omg.gif

tounge.gif

033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif

tounge.gif
Oiskohan tässä mennyt saunamögit sekasin, meillä on yksi pikkanen, mutta en mä punahilkoista tiedä
omg.gif
Joo. Oli saunamökit sekasin.. Hups...
blush.gif
Mut silti toi mun lausahdus saattanee pitää paikkansa. Semmonen snadi epäilys kenties on asiasta...
tounge.gif

Jotta ei mene ihan sekoiluksi tää touhu  
tounge.gif
, niin meidän perheen molemmat paikat saunamökki kolmoseen lunasti tiggeri.

Eli zubzero ja vilttu voipi tiggeriltä tinkiä vieruspaikkaa  
biggrin.gif

Mul on vielä yksi paikka tyrkyllä leirintämökistä. Joku sisäsiisti ja hyvätapainen voi breniltä tingata paikkaa!

Mulla on vielä autossa jonkin verran tilaa, jos joku tarvitsee itselleen tai tavaroilleen kyytiä Helsingistä Reposaareen ja takaisin. Lähtö Hgin keskustasta perjantaina about puolilta päivin.

Näyttäs nyt siltä, että jos ja kun lauantai-iltana olen tulossa niin se menee johki tuonne kympin huitteille ennen kun oon perillä kohteessa.
Kymysys nyt kuuluukin että pääseekö sinne porteista sisään vielä noihin aikoihin mopon kanssa? Vai onko siellä ees mitään portteja?

Näyttäs nyt siltä, että jos ja kun lauantai-iltana olen tulossa niin se menee johki tuonne kympin huitteille ennen kun oon perillä kohteessa.
Kymysys nyt kuuluukin että pääseekö sinne porteista sisään vielä noihin aikoihin mopon kanssa? Vai onko siellä ees mitään portteja?
^ Tavallaan on portti. Mutta kyllä me sut kampataan ennenkun pääset sille asti.
wink.gif
Teretulemast vaan!

Jos haluatte välttää ruuhkan portilla saapuessanne alueelle, voitte hoitaa ilmoittautumisen myös yv:nä etukäteen.

Vaihtoehtona siis lappujen kirjoittelulle matkasta jäykistyneillä sormilla on etukäteen ilmoittautuminen minulle yv:nä, jossa on: mökin numero, oma nickisi, oikea nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi.

Nämä etukäteisilmoittautumiset tulisi laittaa torstaihin mennessä.

Leirintäalueen pitäjä haluaa myös yöpyjien tiedot, joten sitä helpompaa, mitä enemmän viitsitte etukäteen näitä laittaa. Muutoin sama rutiini kuin ennenkin, jokainen osallistuja ilmoittautuu viimeistään portilla.

Jagge kiittää ja kumartaa.
bowdown.gif

Eli ~Candicen~ mökistä vapautuu 3 paikkaa,

siellä paikkaansa pitelee Tiggeri...

Loppu mökki SUPER edullisesti eli 3 paikkaa jollekin halukkaalle?

Laita yv:tä tulemaan
smile_org.gif

Hinnasta ei jää kiinni!!!!

^^^ Jukopliut, että on nopeaa porukkaa!
smile_org.gif
Ilmoittautumisia on jo mukavasti tullut ja lisää otetaan siis vastaan torstaihin asti. Loput sitten portilta.

Onko joku jo varannu poppisten mukaan roudaamisen?

Eli näyttää siinä määrin epävakaalta, että varmaan autolla ilmaannun...

Viel 4 työpäivää...
thumbs-up.gif

Back