• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
^Mä luulen, et yks sushukkanen kyl hiippaileen pienen punahilkan viereen nukkuun sinne saunalliseen mökkiin, jos siellä vaan sen verran tilaa on (ja jos ketään siis ei haittaa)
tounge.gif

E: Niin ja mä en oo se sushukkanen enkä se pieni punahilkkakaan  
033102bebe_1_prv.gif
No meitin mökkiin ei kyllä mitkään satuolennot hiipparoi ilman lupia
biggrin.gif

Ja kauheesti kiinnostaa kuka pojista on se pieni punahilkka, kun näytän olevan ainoa nainen tuossa möksässä? Se yks karvoitukseltaan sudeks luokiteltava siellä kyllä majailee  
tounge.gif
heikompi ihminen loukkaantuis tosta mutta se on kiva että myönnät mun eläimellisen vetovoiman
smile_org.gif

Eli ~Candicen~ mökistä vapautuu 3 paikkaa,

siellä paikkaansa pitelee Tiggeri...

Loppu mökki SUPER edullisesti eli 3 paikkaa jollekin halukkaalle?

Laita yv:tä tulemaan
smile_org.gif

Hinnasta ei jää kiinni!!!!
Myy vaan koko mökki kun mulla on toi saunamökkipaikkakin...tai oikestaan kaksi:)

Mites muuten, onko mitään leikkimielisiä kisailuja tai visailuja, joihin tarvis yhteistyökumpparilta palkintoja?

Mitenkäs on mahdollista nappaa tuo pien koiruus mukaan matkaan, kun kaksi "varmaa" vahtia kusi homman näin sopivasti loppumetreillä. Mökissähän se on päivät ja nätistikkin, mutta lähinnä kysyn haittaako kanssaihmisiä hieman karvaisemman otuksen läsnäolo? Lähinnä siksi kyselen kun tuntuu että reissu on nyt posarinporukan päätettävissä tuon otuksen takia.

- Kalle

Mites muuten noitten tyhjien mökkien kanssa on. Voiko halukkaat ne lunastaa perjantai-iltana? Kaveripariskunta harkitsee tuloaan, muttei osaa vielä sanoa juuta eikä jaata. Tietää ilmoittaa, että jos innostu herää, et kannattaako tulla perjantaina portille norkumaan
smile_org.gif
(ja kahdestaan sit ottaisivat itselleen yhden mökin). Tai Candice, pistä tarjoushintaa yv:llä mökistä, niin kysyn onko kiinnostusta
smile_org.gif

Myy vaan koko mökki kun mulla on toi saunamökkipaikkakin...tai oikestaan kaksi:)

Mites muuten, onko mitään leikkimielisiä kisailuja tai visailuja, joihin tarvis yhteistyökumpparilta palkintoja?
Mökkivastaavakaan ei yhtään pahastu jos sitä lahjotaan, nyt kun toi 50v on tulossa täyteen niin ryppyrasvalle olis käyttöö  
biggrin.gif

Mökkivastaavakaan ei yhtään pahastu jos sitä lahjotaan, nyt kun toi 50v on tulossa täyteen niin ryppyrasvalle olis käyttöö  
biggrin.gif
Voin minä niitäkin ottaa. Toinen yhteistyökumppani oli tässä mielessä.
Rasvattuna ryppy on paljon nätimpi kuin kuivana, sano.

Mites muuten noitten tyhjien mökkien kanssa on. Voiko halukkaat ne lunastaa perjantai-iltana? Kaveripariskunta harkitsee tuloaan, muttei osaa vielä sanoa juuta eikä jaata. Tietää ilmoittaa, että jos innostu herää, et kannattaako tulla perjantaina portille norkumaan
smile_org.gif
(ja kahdestaan sit ottaisivat itselleen yhden mökin). Tai Candice, pistä tarjoushintaa yv:llä mökistä, niin kysyn onko kiinnostusta
smile_org.gif
Tasapuolisuuden vuoksi mennään normihinnottelun mukaan ja vajaat mökit täytetään ensin eli alennusmyyntiä ei ole.

se mökki on jo maksettu niin kai saan sen poiskin luovuttaa johonkin hintaan ettei pers nettoa niin paljoa tule?
Ette te siinä tappiolle jää
smile_org.gif

smile_org.gif
smile_org.gif
Tasapuolisuuden vuoksi mennään normihinnottelun mukaan ja vajaat mökit täytetään ensin eli alennusmyyntiä ei ole.
Juuh, tietty sit maksavat ihan normihinnan. Mut lähinnä et jos innostuvat asiasta viime tingassa, niin pääsevät mökkiin majoittuun, ettei sit tartte kääntyä takaisin Turkuun
smile_org.gif
Sillä vaan ajattelin et jos vaikka mökit on jo luovutettu pois tms.

Tosin kaverit ny on saanu tarjouksen Candicen mökistä, mut saas ny nähdä, miten sen kans käy.

Mitenkäs on mahdollista nappaa tuo pien koiruus mukaan matkaan, kun kaksi "varmaa" vahtia kusi homman näin sopivasti loppumetreillä. Mökissähän se on päivät ja nätistikkin, mutta lähinnä kysyn haittaako kanssaihmisiä hieman karvaisemman otuksen läsnäolo? Lähinnä siksi kyselen kun tuntuu että reissu on nyt posarinporukan päätettävissä tuon otuksen takia.

- Kalle
Posari on aina ollut enemmän tai vähemmän eläimellinen, itsekin joudun ottamaan luppakorvan mukaan, joten sinne vain, muiden koirien sekaan.
wink.gif

Vaihtoehtona siis lappujen kirjoittelulle matkasta jäykistyneillä sormilla on etukäteen ilmoittautuminen minulle yv:nä, jossa on: mökin numero, oma nickisi, oikea nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi.

Nämä etukäteisilmoittautumiset tulisi laittaa torstaihin mennessä.
Tämän kisan on voittanut mökki 6, kaikkien tiedot on jo talletettu kovalevylle.
biggrin.gif
Kiitos nopeasta toiminnasta muillekin ja torstaihin asti siis näitä voi vielä ilmoitella.

Mitä ihmettä nuo pisarat Porissa viikonloppuna sääennusteen mukaan on? Eikai vain vettä, mutta ei sitten pyörällä kehtaa lähtä sotkemaan jos vettä tulee, eikä tolla mun autonromulla uskalla niin kauas lähteä, jos ei sääennuste muutu niin onko jollain pk-seudulta lähtevällä vielä autossa tilaa yhdelle plösölle karvanaamalle ja eväille  
cool.gif

Pitääkin tanssahdella poutatanssia vielä pari päivää  
bawling.gif

Enempien sateiden varalta pari turkulaistakin vois osallistua kimppakyytiin.. Pitää seurailla noita enteitä, mihin suuntaan kehittyvät.

Mitä ihmettä nuo pisarat Porissa viikonloppuna sääennusteen mukaan on? Eikai vain vettä, mutta ei sitten pyörällä kehtaa lähtä sotkemaan jos vettä tulee, eikä tolla mun autonromulla uskalla niin kauas lähteä, jos ei sääennuste muutu niin onko jollain pk-seudulta lähtevällä vielä autossa tilaa yhdelle plösölle karvanaamalle ja eväille  
cool.gif

bawling.gif
Ei tuu sadetta. Ei oo tullut ennenkään Posarissa vettä alas. Älä ole huolissasi. valitusasioissa voit olla yhteydessä Jaggeen. Hän hoitaa säätillaukset.

No pari päivää vielä, alkaa suuta jo napsaamaan
033102beer_1_prv.gif

Jaahas... Tavarat ois pakattu ja juomat kylmässä.. Eikäkö.. Viimetippaanhan nuo jää varmaan taas niinkuin aina... Noh, ottais kylmäkaapin kotiloon niin alkujuomat sais ainakin matkan aikana viilennettyä..
smile_org.gif

cool.gif

bawling.gif
Ei tuu sadetta. Ei oo tullut ennenkään Posarissa vettä alas. Älä ole huolissasi. valitusasioissa voit olla yhteydessä Jaggeen. Hän hoitaa säätillaukset.

No pari päivää vielä, alkaa suuta jo napsaamaan  
033102beer_1_prv.gif
Selvä! Tai siis...

Jos kastuu ulkopuolelta, pitää kostuttaa myös sisäpuolta tarpeeksi. Jos ei kastu ulkopuolelta, pitää torjua kuivuus nesteytyksellä.

Back