• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli otan vahvistimen+kajarit mukaan. Pitempi jatkojohto virralle tarttis löytyy joltain.

Ja tietysti soittimia+musaa.

Eli otan vahvistimen+kajarit mukaan. Pitempi jatkojohto virralle tarttis löytyy joltain.

Mä voin ottaa jatkojohdon tosta mukaani
smile_org.gif

Näyttää sille ettei kehtaa mopolla lähteä mahollisiin sateisiin  
sad_orig.gif

Kotilolla oon siis tulossa, eli jos tarvii kyytiä nii mukaan mahtuu  
smile_org.gif

Reitti on kylläkin erikoisempi, eli lähen perjantaina yhen jälkeen ajelee Uudestakaupungista ja su matka jatkuu Hesaan  
wink.gif

Eli eiku privaa jos sattuu kyytiä tarvitsee ko. reitillä

Matkaeväät ostettu ja kylmässä, laatutestaus yhdellä yksiköllä paraikaa käynnissä.
Kalsarit käännetty ja äänijänteet verrytelty.

Joko mennään?

Mimmostas inputtia se vahvistin syö, RCA?
Voisin napata jotain miniplug-rca -kaapelintynkää mukaan jos ei moista ole tulossa, sillä kuitenkin melkeenpä jokaisesta mobiilista soittopelistä ääntä saa ulos.

No niin, huomenna klo 14-15 välillä lähtee Mese kohti Reposaarta. Jos joku haluaa kyydin, niin sellaisen saa. Ja takaisin sitten sunnuntaina johonkin aikaan. Viestiä tulemaan, jos kyytiä tarvitset.

Jouduimme tiukan budjetin puitteissa leikkaamaan iltapalasta 300€ pois, jää nähtäväksi mitä lainkaan on tarjolla
nixweiss.gif

RCA:ta ottaa vastaan, otan oman miniplugin mukaan, mutta tosiaan sen pää voi olla liian iso joihinkin soittimiin, niin johtoja saa ottaa mukaan.

Kuten myös sitten sitä musiikkia. Jos joltain irtoisi ihan cd soitin niin sellainenkin olis kai kiva, itse en omista.

Läppärillä oletan netistä tulevan musan toimivan, jos joillain on tunnareita moisiin.

Miten malttaa nukkua
tounge.gif

Läppärillä oletan netistä tulevan musan toimivan, jos joillain on tunnareita moisiin.
Eikös läppärissä ole CD-asema ;)

Spotifyyn löytyy kyllä tunnusta ja sitä voi ajaa joko siitä läppäristä tai sit vaikka tosta kännykästä, ihakuivvaa.
smile_org.gif

Jouduimme tiukan budjetin puitteissa leikkaamaan iltapalasta 300€ pois, jää nähtäväksi mitä lainkaan on tarjolla  
nixweiss.gif
Mä keskityn ainakin tuohon nestepitoiseen ruokaan.
thumbs-up.gif

Nesteytys pääasiassa, kyllä siinä energiaa riittää.
Eiköhän sitä jokunen leipomotuote kuitenkin ole mukana niin niitä voi pureskella aikansa kuluks.

Eikös läppärissä ole CD-asema ;)
Ei ainakaan mun Sony Vaiossa (joka kyl lähtee matkaan) ole joten oletan et Hansunkaan vastaavassa masinaassa ei ole. Miniläppäri ku kyseessä, niin ei cd-asemaa ole olleskaan. Tietty sit jos jollain on ns. oikea läppäri niin sit varmaan joltain löytyypi
smile_org.gif

Every day I´m shuffling! Emmä tiiä mitä mä täällä biletän, kun selvin päin joudun teitä ne muutamat hetket katselemaan :P

Taitaa joutua tulemaan ekaa kertaa Posariin kotilolla, sen verran kostelta (myös viikonlopun säätila) näyttää. Mopoilu kymmenen asteen vesisateessa ei kuitenkaan ole niin hauskaa.

Taitaa skipata koko Posarin kun on niin sokerista ettei viikonloppu meren rannalla +12 asteessa ja vesisateessa nyt innosta  
nixweiss.gif

1,5 tuntia ja sit alkaa juominen, sanoi Jamppa Tuominen... kyllä jo vähän suuta kuivaa..

satoi tai paistoi, ihan sama.

1,5 tuntia ja sit alkaa juominen, sanoi Jamppa Tuominen... kyllä jo vähän suuta kuivaa..

satoi tai paistoi, ihan sama.
Pitäkää hauskaa, tana. Toisen kerran jää jo väliin, ei tiedä hyvää tulevaisuuden suhteen.
kaboom.gif
Vähintään Tallinna pitäis saada sitten sovitettua kuvioon...
Terveisiä tutuille ja muuten vain perseille.
033102ass_1_prv.gif

Palelkaa, perkele.

Back