Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä voin ottaa jatkojohdon tosta mukaaniEli otan vahvistimen+kajarit mukaan. Pitempi jatkojohto virralle tarttis löytyy joltain.
Ja tietysti soittimia+musaa.
Mimmostas inputtia se vahvistin syö, RCA?Eli otan vahvistimen+kajarit mukaan. Pitempi jatkojohto virralle tarttis löytyy joltain.
Ja tietysti soittimia+musaa.
Mä keskityn ainakin tuohon nestepitoiseen ruokaan.Jouduimme tiukan budjetin puitteissa leikkaamaan iltapalasta 300€ pois, jää nähtäväksi mitä lainkaan on tarjolla![]()
Eikös läppärissä ole CD-asemaLäppärillä oletan netistä tulevan musan toimivan, jos joillain on tunnareita moisiin.
Mä keskityn ainakin tuohon nestepitoiseen ruokaan.Jouduimme tiukan budjetin puitteissa leikkaamaan iltapalasta 300€ pois, jää nähtäväksi mitä lainkaan on tarjolla![]()
Ei ainakaan mun Sony Vaiossa (joka kyl lähtee matkaan) ole joten oletan et Hansunkaan vastaavassa masinaassa ei ole. Miniläppäri ku kyseessä, niin ei cd-asemaa ole olleskaan. Tietty sit jos jollain on ns. oikea läppäri niin sit varmaan joltain löytyypiEikös läppärissä ole CD-asemaLäppärillä oletan netistä tulevan musan toimivan, jos joillain on tunnareita moisiin.![]()
Ei hätää, mä en aatellu olla selvänä siellä hetkeäkään, ei siis tartte kattella mua selvinpäin.Every day I´m shuffling! Emmä tiiä mitä mä täällä biletän, kun selvin päin joudun teitä ne muutamat hetket katselemaan![]()
Kukkahattu mukana?1,5 tuntia ja sit alkaa juominen, sanoi Jamppa Tuominen... kyllä jo vähän suuta kuivaa..
satoi tai paistoi, ihan sama.
Ei tullut mukaan, taitaa olla kadonnut ajan tuuliin. Katos mä oon ihan eri mies kuin silloin ennen...Kukkahattu mukana?1,5 tuntia ja sit alkaa juominen, sanoi Jamppa Tuominen... kyllä jo vähän suuta kuivaa..
Pitäkää hauskaa, tana. Toisen kerran jää jo väliin, ei tiedä hyvää tulevaisuuden suhteen.1,5 tuntia ja sit alkaa juominen, sanoi Jamppa Tuominen... kyllä jo vähän suuta kuivaa..