• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ostakaapas joku minun ja rouvan paikat Kriisin mökkiin. 40€ jäsenhinnalla ja toinen paikka 45€ normaalihintainen.

Tinkiminen on sallittua jos taidot siihen riittää  
tounge.gif
Teemme vaihtarit. Otat multa Radio Rock Risteily IV:lle kahden hengen hytin (nyt vkl) ja mä saan nuo paikat.
Onpas sitten Veskulla tilaa Posarissa kolmen paikan verran  
biggrin.gif
muuten olisi oikein hyvä diili, mutta ei pääse risteilemään
smile_org.gif

Menee mullakin eri vaikeaksi. Jos joku tahtoo ostaa paikan, niin ei muuta kuin yhteyttä.

Jos ei, niin katsotaan, jos tulen lauantai-iltana mestoille.

Näyttää siltä että pyörä on just ton viikonlopun huollossa. eli en pysty järkkäämään lauantain letka-ajelua, olisin muuten kyllä...
Mico varmaan hoitaa asiaa vai ??
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

vieläkin olisi nuo meidän paikat tarjolla. ostakee ostakee. hinta on neuvoteltavissa vähintäänkin kohtuulliseksi ottaen huomioon mitä kaikkea joutuu kokemaan Posarissa
biggrin.gif

~Candice~, Sagitta ja Arttu peruuttaa oman mökkinsä,

tiggeri jää yksin mökkiä pitämään!!

Eli jos joku on halukas erittäin EDUKKAASTI lunastamaan ton miun mökin niin ota yhteyttä

0505179814 tai yv:llä...

Voi olla että osallistumista joutuu harkitsemaan jos mökki ei mee kaupaksi
biggrin.gif

Ostakaapas nyt meidät paikat erikoishintaan 25€/kpl. Kyseessä siis Saunamökki kolmonen. Ensimmäiseltä sivulta voitte vakoilla kämppikset.

Tuota mahtuuko vielä mukaan? En oo saanu tän vuoden jäsenkorttia et onko se esteenä? henkkarit löytyy kyllä jne ettei sen puoleen....Mun yks tuttu tulee sinne ja olis tarkoitus sen mukana tulla...??

Ostakaapas nyt meidät paikat erikoishintaan 25€/kpl. Kyseessä siis Saunamökki kolmonen. Ensimmäiseltä sivulta voitte vakoilla kämppikset.
sanoi:
~Candice~, Sagitta ja Arttu peruuttaa oman mökkinsä,

tiggeri jää yksin mökkiä pitämään!!

Jaahas, pitäskö mun sitten livahtaa tuonne saunamökkiin ja jättää tuo varalle itselle...
Laita Tilinumero Salmon jos nuo paikat on olemassa yhä, maksan pois.

Back