• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taidan missata tänä vuonna, mietinnässä vielä...paikat menee aika vikkelään  
omg.gif

Telttapaikkoja lienee tarjolla; jos saan jonkun päätöksen aikaan  
biggrin.gif
Mun mökkiin sopii
smile_org.gif
Mulle saattaa tulla yksi avec, mutta muut paikat vapaana.

Hei Wolfe, jos hymyilevä kevätpäivä Lahdessa tyssää virkavallan lähtemättömyyteen, niin pääsenkö sun mökkiin?
Minä tulisin mielellään samaiseen möksään, jos sopii??  
smile_org.gif
Oliskin kiva juttu... kun toi Wolfe nyt vaan huomais meidän innokkuuden majoituksen suhteen  
wink.gif
Joo mun mökkiin on Ladyrebel ja Johanna tervetulleita
biggrin.gif

Haloo, missä Wäiski?

Telttapaikkoja jo kyselty, mutta vielä olis muutama vapaana!
talktohand.gif

Mökki Nro. 14 jos sen saisi varattua. Nyt jo himottais kausi aloittaa
062802moto_prv.gif
, mutta jalka kipsissä voi olla hieman "nykivää" meno.
sad_orig.gif

Tunkaisetteko Jammuun luvalla minut ainakin alustavasti saunamökkiin nro 4.

Pahoittelen...
biggrin.gif

Ai niin unohtu tuossa viestissä mainita, että 3 seuralaista tulee mukaan näillä näkymin. siis mökkiin nro. 14. Mikäli näyttää että jää vajaaksi niin ilmoittelen sitten tänne.

En uskalla luvata tulevani kahdeksi päiväksi (muistaakseni viime vuonna se perjantai oli kohtalokas ajatellen lauantaiaamun työvuoroa Porin keskustassa..), nyt mietin että olenko yhtäkään yötä.. Hmm.. Paljuun mun on ainakin pakko päästä. Jos tuo mieheke olis vaikka kuskina sit lauantaina, kun ei teitä kyllä selvinpäin jaksa katsella vanha Erkkikään!

Back