Mun mökkiin sopiiTaidan missata tänä vuonna, mietinnässä vielä...paikat menee aika vikkelään![]()
Telttapaikkoja lienee tarjolla; jos saan jonkun päätöksen aikaan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mökkiin sopiiTaidan missata tänä vuonna, mietinnässä vielä...paikat menee aika vikkelään![]()
Telttapaikkoja lienee tarjolla; jos saan jonkun päätöksen aikaan![]()
olitkin päässyt ihan muualleEi prkl... Kait se ois pakko taas lähteä..
Huolittaiskos mut tuonne jammuun mökkiin, saa toki heivata muuallekin jos ei käy..![]()
Laitoin Kumpparin sun mökkiin.Mun mökkiin saa merkata kolme nukkujaa. Kriteerillä, ettei kuorsata/mesota.
Kriisi pisti mulle viestiä, että voin olla heidänkin mökissään, joten pysyn vaikka siellä.Laitoin Kumpparin sun mökkiin.Mun mökkiin saa merkata kolme nukkujaa. Kriteerillä, ettei kuorsata/mesota.
HUOM!
Tarkennuksia näihin mökkisijoituksiin, kysykää mökkivastaavalta otetaanko mökkiin. Minä en sijoittele ilman lupaa ketään minnekään.
Hei Wolfe, jos hymyilevä kevätpäivä Lahdessa tyssää virkavallan lähtemättömyyteen, niin pääsenkö sun mökkiin?Mun mökkiin sopiiTaidan missata tänä vuonna, mietinnässä vielä...paikat menee aika vikkelään![]()
Telttapaikkoja lienee tarjolla; jos saan jonkun päätöksen aikaan
Mulle saattaa tulla yksi avec, mutta muut paikat vapaana.![]()
Minä tulisin mielellään samaiseen möksään, jos sopii??Hei Wolfe, jos hymyilevä kevätpäivä Lahdessa tyssää virkavallan lähtemättömyyteen, niin pääsenkö sun mökkiin?
Oliskin kiva juttu... kun toi Wolfe nyt vaan huomais meidän innokkuuden majoituksen suhteenMinä tulisin mielellään samaiseen möksään, jos sopii??Hei Wolfe, jos hymyilevä kevätpäivä Lahdessa tyssää virkavallan lähtemättömyyteen, niin pääsenkö sun mökkiin?![]()
Joo mun mökkiin on Ladyrebel ja Johanna tervetulleitaOliskin kiva juttu... kun toi Wolfe nyt vaan huomais meidän innokkuuden majoituksen suhteenMinä tulisin mielellään samaiseen möksään, jos sopii??Hei Wolfe, jos hymyilevä kevätpäivä Lahdessa tyssää virkavallan lähtemättömyyteen, niin pääsenkö sun mökkiin?![]()
![]()
Varattu sulleMökki Nro. 14 jos sen saisi varattua. Nyt jo himottais kausi aloittaa, mutta jalka kipsissä voi olla hieman "nykivää" meno.![]()
![]()
TunkattuTunkaisetteko Jammuun luvalla minut ainakin alustavasti saunamökkiin nro 4.
Pahoittelen...![]()
Siellä on ainoastaan 1 kpl 2 hengen mökkejä ja näyttää olevan varattu. Mutta ei sinne mökkeihin tulla olemaan... joten liity johonkin vapaaseen 4 hengen mökkiin mukaan vaan.Oliko niin että 2hlö mökit meni jo??
Lähteekö retkelle Suvi vai Sumppa?Tunkaisetteko Jammuun luvalla minut ainakin alustavasti saunamökkiin nro 4.
Pahoittelen...![]()
Lisätään Petri meidän "eläkeläisten" mökkiin.Joku paikka kävis.