Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">Näkyy jäsenille viikon verran ennen yleiselle puolelle myyntiä.[/QUOTE]Onko tää muuten tarkoituksella vielä ainoastaan täällä jäsenille näkyvässä osiossa? Siis et milloin menee ns. "liveksi" kaikille muillekin?
Kasi oli jo mennyt, mut laitoin sulle 10:n, ok?Mökki 8. vois laittaa meikäläisen vastuulle... Jollen väärin muista niin sama kun viime vuonna.![]()
Laitoin sut Terwon mökkiin, kaikille sopii?Mtäh! Väittäisin että eipä mulle näkynyt aiemmin? Heittäkääs mut jonkun mökin täytteeks jos sopii?
<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">Näkyy jäsenille viikon verran ennen yleiselle puolelle myyntiä.Onko tää muuten tarkoituksella vielä ainoastaan täällä jäsenille näkyvässä osiossa? Siis et milloin menee ns. "liveksi" kaikille muillekin?
Laitoin sut myös Terwon möksään, toivottavasti kaikille sopiiMahtuisko johonkin saunamökeistä vielä yks epeli?![]()
Laitoin sut Kriisin mökkiinPääsisiks mä johonkin mukavaan mökkiseuraan mukaan, olen varmasti kiltisti![]()