• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko tää muuten tarkoituksella vielä ainoastaan täällä jäsenille näkyvässä osiossa? Siis et milloin menee ns. "liveksi" kaikille muillekin?

Onko tää muuten tarkoituksella vielä ainoastaan täällä jäsenille näkyvässä osiossa? Siis et milloin menee ns. "liveksi" kaikille muillekin?
<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">Näkyy jäsenille viikon verran ennen yleiselle puolelle myyntiä.[/QUOTE]

Siirretty yleiseen myyntiin.

Varaan yhden 4-hengen mökin minulle & murulleni Sagittalle
smile_org.gif

Voi pöh kun myöhästyin noista saunallisista... nooh ehkä sitten seuraavalla kerralla!  
wink.gif

Mtäh! Väittäisin että eipä mulle näkynyt aiemmin? Heittäkääs mut jonkun mökin täytteeks jos sopii?

Tää oli aiemmin tuolla piilotetulla ry:n foorumilla.

Mut voinee laittaa brenin möksään

Mökki 8. vois laittaa meikäläisen vastuulle... Jollen väärin muista niin sama kun viime vuonna.
smile_org.gif

<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">Näkyy jäsenille viikon verran ennen yleiselle puolelle myyntiä.

Siirretty yleiseen myyntiin.[/QUOTE]
Nyt kävinkin katsomassa ensimmäistä kommenttiviestiäsi. Aivan loistojuttu
bowdown.gif
Näin voisi kyllä jatkossa kaikki tapahtumat laittaa, joita MotOrg tukee tai järjestää
smile_org.gif

Nyt pitää ekaa kertaa tännekkin tulla, minut voi pistää mihin mökkiin haluatte, hiljaa olen kumminkin
biggrin.gif

Back