mico
Adventurer
Ota rohkeesti suoraan yhteyttä mökkivastaavaan ja sovi paikasta.Pistäkääs mut johonki rähinäremmiin mukaan. Jos vihdoin alkais käydä näissä .Orgin tapahtumissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ota rohkeesti suoraan yhteyttä mökkivastaavaan ja sovi paikasta.Pistäkääs mut johonki rähinäremmiin mukaan. Jos vihdoin alkais käydä näissä .Orgin tapahtumissa.
Heikki tulee täydentämään meiän mökkikunnan!Pistäkääs mut johonki rähinäremmiin mukaan. Jos vihdoin alkais käydä näissä .Orgin tapahtumissa.
Ota se kotihirmu mukaan, niin ei tule ylläreitäTuttu tunne, olen kokenut saman parikin kertaa tässä seurassa...Voin kertoa, että kotona ei kehuttu viime reissun jälkeen. Voin myös kertoa, että sunnuntaina ristiäisissä oli hiukan outo fiilis vielä...Olen kuullut tuon suuntaisia kommentteja ennenkin. "tuskin otan kuin yhden"Mä tuun taas - hyvällä kelillä - näyttämään naamani, mutten yövy. Jos oikein hyvin käy saatan tulla iltaa viettämäänkin, mutta tuskin pystyy.![]()
Olipas siellä rumia miehiä!Mehän istuttiin siellä niin nätisti, tuosta kun alkaa selaamaan eteenpäin: http://kuvablogi.com/nayta/2630265/
Tervetuloa, möksä 11.Morjens!
Posarineitsyet (allekirjoittanut + 3) Oulusta vois ottaa jonku hyvän 4h mökin, kiitos! Ootamma innolla toukokuuta![]()
Jos tää oli mulle osoitettu, niin ei oikein tuo poika oikein vielä päästä äitiään minnekään sen pidemmäksi aikaa, kun ei ole oppinut syömään.. Vasta 6½kk on yritetty.Ota se kotihirmu mukaan, niin ei tule ylläreitäMe ollaan suvaitsevaista porukkaa![]()
![]()
No poika kans mukaan. Oppii heti nuoresta pitäen miästen tavoille ja pääsee tutustumaan mukavaan motoristiporukkaan.Jos tää oli mulle osoitettu, niin ei oikein tuo poika oikein vielä päästä äitiään minnekään sen pidemmäksi aikaa, kun ei ole oppinut syömään.. Vasta 6½kk on yritetty.Ota se kotihirmu mukaan, niin ei tule ylläreitäMe ollaan suvaitsevaista porukkaa![]()
![]()
Nyt kannattaa alkaa jo hamstraamaan makkkaraa kotiin. Mä oon tyhjennellyt paikallisia marketteja täälläpäin jo pikkuhiljaa.Ei parane miettiä tuota ajankulua, menee survival-retki muuten vituksi...
Toivottavasti nuo elintarvikealan-meiningit osaa olla tänä vuonna lakkoilematta, että einekset riittää kaikille, viime vuonna kun oli tyytyminen pariin jauhopihviin...kai tästä on nootilla muistutettu!? ettei perkele meille kannata ruveta, vai häh!
Kyllä sieltä Reposaaresta ehtii ne kaks kauppaakin vielä lyömään lapun luukulle kuten SemmiläEi parane miettiä tuota ajankulua, menee survival-retki muuten vituksi...
Toivottavasti nuo elintarvikealan-meiningit osaa olla tänä vuonna lakkoilematta, että einekset riittää kaikille, viime vuonna kun oli tyytyminen pariin jauhopihviin...kai tästä on nootilla muistutettu!? ettei perkele meille kannata ruveta, vai häh!
niin taisin ehtiä viemään kaksi viimeistä makkarapakettia sieltä... siihen ei tosin muisti riitä kuka ne söiToivottavasti nuo elintarvikealan-meiningit osaa olla tänä vuonna lakkoilematta, että einekset riittää kaikille, viime vuonna kun oli tyytyminen pariin jauhopihviin...kai tästä on nootilla muistutettu!? ettei perkele meille kannata ruveta, vai häh!
Siwa sulki ovensa jo, mutta samalla kun pysähdyt Porissa Itä-keskuksen Alkossa niin muista makkarat.Kyllä sieltä Reposaaresta ehtii ne kaks kauppaakin vielä lyömään lapun luukulle kuten SemmiläEi parane miettiä tuota ajankulua, menee survival-retki muuten vituksi...
Toivottavasti nuo elintarvikealan-meiningit osaa olla tänä vuonna lakkoilematta, että einekset riittää kaikille, viime vuonna kun oli tyytyminen pariin jauhopihviin...kai tästä on nootilla muistutettu!? ettei perkele meille kannata ruveta, vai häh!![]()