• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä tuun taas - hyvällä kelillä - näyttämään naamani, mutten yövy. Jos oikein hyvin käy saatan tulla iltaa viettämäänkin, mutta tuskin pystyy.
Olen kuullut tuon suuntaisia kommentteja ennenkin. "tuskin otan kuin yhden"
Voin kertoa, että kotona ei kehuttu viime reissun jälkeen. Voin myös kertoa, että sunnuntaina ristiäisissä oli hiukan outo fiilis vielä...  
lookaround_orig.gif
Tuttu tunne, olen kokenut saman parikin kertaa tässä seurassa...
Ota se kotihirmu mukaan, niin ei tule ylläreitä
biggrin.gif
Me ollaan suvaitsevaista porukkaa
biggrin.gif

Morjens!

Posarineitsyet (allekirjoittanut + 3) Oulusta vois ottaa jonku hyvän 4h mökin, kiitos! Ootamma innolla toukokuuta
smile_org.gif

Ota se kotihirmu mukaan, niin ei tule ylläreitä  
biggrin.gif
 Me ollaan suvaitsevaista porukkaa  
biggrin.gif
Jos tää oli mulle osoitettu, niin ei oikein tuo poika oikein vielä päästä äitiään minnekään sen pidemmäksi aikaa, kun ei ole oppinut syömään.. Vasta 6½kk on yritetty.
No poika kans mukaan. Oppii heti nuoresta pitäen miästen tavoille ja pääsee tutustumaan mukavaan motoristiporukkaan.
nixweiss.gif

Ei parane miettiä tuota ajankulua, menee survival-retki muuten vituksi...

Toivottavasti nuo elintarvikealan-meiningit osaa olla tänä vuonna lakkoilematta, että einekset riittää kaikille, viime vuonna kun oli tyytyminen pariin jauhopihviin...kai tästä on nootilla muistutettu!? ettei perkele meille kannata ruveta, vai häh!

Toivottavasti nuo elintarvikealan-meiningit osaa olla tänä vuonna lakkoilematta, että einekset riittää kaikille, viime vuonna kun oli tyytyminen pariin jauhopihviin...kai tästä on nootilla muistutettu!? ettei perkele meille kannata ruveta, vai häh!
Nyt kannattaa alkaa jo hamstraamaan makkkaraa kotiin. Mä oon tyhjennellyt paikallisia marketteja täälläpäin jo pikkuhiljaa.

Kyllä sieltä Reposaaresta ehtii ne kaks kauppaakin vielä lyömään lapun luukulle kuten Semmilä
biggrin.gif

niin taisin ehtiä viemään kaksi viimeistä makkarapakettia sieltä... siihen ei tosin muisti riitä kuka ne söi
tounge.gif

Kyllä sieltä Reposaaresta ehtii ne kaks kauppaakin vielä lyömään lapun luukulle kuten Semmilä  
biggrin.gif
Siwa sulki ovensa jo, mutta samalla kun pysähdyt Porissa Itä-keskuksen Alkossa niin muista makkarat.

Se on vaan harmillisen niukka tuo mun tavarankuljetuskapasiteetti, ei viittis ruveta roudarilla mitään kylmälaukkua pyörään virittelemään...no olis mulla kyllä pyörässä sytkäripistoke ja laukussa moottori...olis ainakin kylmiä.

Tai mitä sitä mitään vaihtovaatteita, WC-tarvikkeita, yms. kantelee mukanaan, reppu täyteen elintarvikeita ja menoks!

^ Asenne kohdallaan.
biggrin.gif

Muistutus maksuista - niitäkin otetaan vastaan...
wink.gif
ja muistattehan että juttu menee niin että mökkivastaava maksaa koko möksän ja kerää sitten itselleen muilta mökkiläisiltään heidän osuutensa.

No hei, mä oon lauantaina tulossa autolla, kun tod.näk. mopo myyty siihen mennessä. Et mä pystyn kyl tuomaan jollekulle kaupasta tavaroita autossa, jos tarve vaatii.

Olemme saaneet tuoretta tietoa Reposaaren palveluista; Semmilä on avattu uudelleen ja entisen Siwan viereen on avattu pizzeria Solemare eli safkaa on nälkäisille tarjolla ja Semmilässä hanat auki
biggrin.gif

Kiitos näistä tiedoista Sirpalle
062802jumpie_prv.gif

Back