• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 4  porin Reposaaressa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
2 vkoa aikaa ilmoittautumisille. Muutama mökki on vapaana ja muutama hajapaikka.
ei kai kauden avajaisista voi pois jäädä... hä ??

Mukana taas
thumbs-up.gif

Mökki 7:n juopon paikka vapaana. Jouduin perumaan osallistumiseni vanhojen saaristolaisten tapojen opetteluun.
sad_orig.gif
bawling.gif

Mökki 7:n juopon paikka vapaana. Jouduin perumaan osallistumiseni vanhojen saaristolaisten tapojen opetteluun.  
sad_orig.gif

bawling.gif
Voi itku. Nyt meidän muiden pitää sitten juopotella sinunkin edestä.
sad_orig.gif

Onko kukaan muu tulossa Humppilan suunnasta? Itse ajan Urjala-Punkalaidun-Huittinen-Pori. Olis kivempi ajaa kimpassa. Tällä hetkellä näyttää siltä, että lähdenkin suoraan töistä, neljän maissa. Joten säästyy noi kalliit pekkaspäivät kesään.
062802jumpie_prv.gif

Mikähän osoite kannattaisi laittaa naviin?

Nimim. Yx hömelö joka ei ole ennen ollut tuolla

Siikaranta Campingin kotisivulla kerrotaan osoitteeksi Reposaaren maantie 1070.

E: eiköhän meidän poppoon saa paikallisetettua sitten korvakuulolla kun muutaman kilometrin säteelle pääsee
biggrin.gif

Olen ajelemassa Tampere-Pori-Tampere välin autolla (jos en ehdi autoa siinä välissä myydä tai jos ehdin myydä niin voin kuskiksi lupautua mennen ja tulleen jos joku tarjoaa auton) ja kolme (jopa neljä jos ängetään avensis täyteen) rohkeaa mahtuu mukaan jakamaan bensakuluja.

Lähtö perjantaina klo 18 jälkeen töistä johtuen, paluu sunnuntaina joskus sopivaan aikaan. Pistäkee yv:tä jos kyyti herättää kiinnostusta
smile_org.gif

Hienosti on maksuja tullut perille.
smile_org.gif
Vielä on kuitenkin mökkejä maksamatta ja muistutankin että enää on puolitoista viikkoa aikaa siihen kun rahat pitäisi olla perillä.

Päivitetäänkö niitä maksaneita tonne etusivun viestiin vielä jossain vaihteessa? Yritän sieltä kytätä, tuliko raha varmasti perille.

Totaa.. Mä taidan lähteä pakulla täältä helsingin suunnalta, joten jos joku kyytiin haluaa niin mahtuu kaksi immeistä... Myöskin jos täältäpäin on lähdössä joku letka, niin voin tulla lähtöpaikalle noukkimaan matkatavaroita halukkailta..
Olikohan tarpeeksi sekavaa?
biggrin.gif

No oli täältä joku letka lähdössä Helsingistä, eli jos meno- ja tulopäivät natsaa nii voisinki autoon heittää kamat! Tai sitten ajaa pyörän pakuun
biggrin.gif
No ei vainen, jos tavarat saa kyytiin nii se on pop.

Totaa.. Mä taidan lähteä pakulla täältä helsingin suunnalta, joten jos joku kyytiin haluaa niin mahtuu kaksi immeistä... Myöskin jos täältäpäin on lähdössä joku letka, niin voin tulla lähtöpaikalle noukkimaan matkatavaroita halukkailta..
Olikohan tarpeeksi sekavaa?
biggrin.gif
Mitäs maksais paluumatkalle pakusta pyörälle paikka ja mulle makuupaikka?
biggrin.gif

Back