2 vkoa aikaa ilmoittautumisille. Muutama mökki on vapaana ja muutama hajapaikka.
ei kai kauden avajaisista voi pois jäädä... hä ??
ei kai kauden avajaisista voi pois jäädä... hä ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mahtoikohan "virvonta" onnistua ??Voi perse. Millähän mä saisin vaimon ymmärtämään että olis hyvä pästää ukko kotoa pois yhdeksi päiväksi ja tapaamaan "tuttuja".
Pitänee nyt sit yrittää pääsiäisenä virpoa hyväksi jotta lisenssi irtoaisi.![]()
Voi itku. Nyt meidän muiden pitää sitten juopotella sinunkin edestä.Mökki 7:n juopon paikka vapaana. Jouduin perumaan osallistumiseni vanhojen saaristolaisten tapojen opetteluun.![]()
![]()
Jos sinne Reposaareen vievälle tielle päätyy niin ei voi eksyä...tien varressa on kyltit kyllä. Jos menee pitkäksi niin päätyy mereen, muualle ei pääse.Mikähän osoite kannattaisi laittaa naviin?
Nimim. Yx hömelö joka ei ole ennen ollut tuolla
Reposaaren Maantie 1070, Pori. Löytyy kotisivun alalaidasta. Näyttää tällaiselta.Mikähän osoite kannattaisi laittaa naviin?
Nimim. Yx hömelö joka ei ole ennen ollut tuolla
sanoi:...tien varressa on kyltit kyllä.
Mitäs maksais paluumatkalle pakusta pyörälle paikka ja mulle makuupaikka?Totaa.. Mä taidan lähteä pakulla täältä helsingin suunnalta, joten jos joku kyytiin haluaa niin mahtuu kaksi immeistä... Myöskin jos täältäpäin on lähdössä joku letka, niin voin tulla lähtöpaikalle noukkimaan matkatavaroita halukkailta..
Olikohan tarpeeksi sekavaa?![]()
Teitin möksän rahat on perillä ja Timppa päivittää niitä tuohon mökkilistaan heti kun työt lopettaa vapaa-ajan häiritsemisen... olettaisin.Päivitetäänkö niitä maksaneita tonne etusivun viestiin vielä jossain vaihteessa? Yritän sieltä kytätä, tuliko raha varmasti perille.