• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 4  porin Reposaaressa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kisoja tulee ja kisoja menee..
wink.gif
teretulemast Petri!
smile_org.gif
Timppa varmaan sijoittaa sut möksään.

Muistakaa tosissaan että 30.4. on viimeinen päivä, jona maksujen pitää olla perillä. Eli käytännössä nyt on kaksi päivää aikaa hoitaa maksut pois. Kiitos ja kumarrus!

huom mökkiläiset, huomautelkaa ja ottakaa yhteyttä toisiinne jos ei mökistä näy maksusuoritusta. mökkipaikka luovutetaan pois, ja jätetään käyttämättä mikäli maksu ei näy sovittuun päivämäärään mennessä

Mitenkähän. Melkeen meni tämä kokonaan ohi silmien, pitäisköhän sitä joinata, kun ajomatkaakin kertyy vaan reilu 2h.

Jos vaikka tuon mökki 8:n laittaisi meikäläiselle. On sitten tilaa mattimyöhäsille tai rauhaa allekirjottaneelle.

Mitenkähän. Melkeen meni tämä kokonaan ohi silmien, pitäisköhän sitä joinata, kun ajomatkaakin kertyy vaan reilu 2h.

Jos vaikka tuon mökki 8:n laittaisi meikäläiselle. On sitten tilaa mattimyöhäsille tai rauhaa allekirjottaneelle.
no perskules... hyvä kun löysit topiicin. Sulle on varattu mökki 8 ja mattimyöhäsiä tulee varmasti. Tervetuloa vaan
062802jumpie_prv.gif

Mä voisin jonkun mökkipaikan ottaa... jos joku huolii... kokonaista mökkiä en itelle sentään tarvihe.
no sopiiko toi Basic in mökki ? Siellä olis paikka vapaana!
Lisäsin sut sinne... ja jos halutaan muutoksia niin mulle infoa.
Petri tulee taas opiskelemaan saaritolaistapoja. Viimeksi sulla jäi toi puiden kerääminen vähän kesken.
Juu, kyllähän mä ton Basicin mökkiin voin mennä. Meillä kun on sama lempijuomakin... alkoholi.

^^ kuinka usein noi maksettu tiedot päivitetään ekaan viestiin?
Heti kun mäksu näkyy tilillä ja sihteeri jagge ilmoaa siitä minulle. jos oot maksanut niin varmasti se löytyy ja me ilmoamme sinua heti kun Jagge töiltään ehtii.
Kovasti kauan tuntuu tuo pankkiliikenne joskus kestävän. Oon maksanu jo 15.4 eikä vieläkään näy teillä?? Otin tosta omalta tililtä copypaste seuraavasti:

15.04.

JAANA MONONEN & TIMO AALTONEN
ARTO ALANEN SIKIVIKI MÖKKI 12

TILISIIRTO
363630-03119757

-50,00

Tiä sitte.
nixweiss.gif

Kovasti kauan tuntuu tuo pankkiliikenne joskus kestävän. Oon maksanu jo 15.4 eikä vieläkään näy teillä??
Laitoin sulle sikiviki yv:tä. Suoritus on tullut kyllä.

Kaikki jotka on täällä ilmoittaneet maksaneensa voivat olla huoleti. Maksut ovat perillä. Kohta päivittyy tiedot myös ekaan viestiin.

Vielä olisi kaksi mökkiä maksamatta, niitä odotellessa...
wink.gif

Kas, jo nyt maksoin, toivottavasti ehtii vielä...
Mökki kuus kuittaa ja jää odottelemaan kekkeriä...

Mökki 8. maksettu, ehtinee perjantaiks kirjanpidollisestikkin perille.

Taas tulossa joka paikkaan pitää ehtiä kesä
smile_org.gif

Back