Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no sopiiko toi Basic in mökki ? Siellä olis paikka vapaana!Mä voisin jonkun mökkipaikan ottaa... jos joku huolii... kokonaista mökkiä en itelle sentään tarvihe.
no perskules... hyvä kun löysit topiicin. Sulle on varattu mökki 8 ja mattimyöhäsiä tulee varmasti. Tervetuloa vaanMitenkähän. Melkeen meni tämä kokonaan ohi silmien, pitäisköhän sitä joinata, kun ajomatkaakin kertyy vaan reilu 2h.
Jos vaikka tuon mökki 8:n laittaisi meikäläiselle. On sitten tilaa mattimyöhäsille tai rauhaa allekirjottaneelle.
Heti kun mäksu näkyy tilillä ja sihteeri jagge ilmoaa siitä minulle. jos oot maksanut niin varmasti se löytyy ja me ilmoamme sinua heti kun Jagge töiltään ehtii.^^ kuinka usein noi maksettu tiedot päivitetään ekaan viestiin?
Juu, kyllähän mä ton Basicin mökkiin voin mennä. Meillä kun on sama lempijuomakin... alkoholi.no sopiiko toi Basic in mökki ? Siellä olis paikka vapaana!Mä voisin jonkun mökkipaikan ottaa... jos joku huolii... kokonaista mökkiä en itelle sentään tarvihe.
Lisäsin sut sinne... ja jos halutaan muutoksia niin mulle infoa.
Petri tulee taas opiskelemaan saaritolaistapoja. Viimeksi sulla jäi toi puiden kerääminen vähän kesken.
Kovasti kauan tuntuu tuo pankkiliikenne joskus kestävän. Oon maksanu jo 15.4 eikä vieläkään näy teillä?? Otin tosta omalta tililtä copypaste seuraavasti:Heti kun mäksu näkyy tilillä ja sihteeri jagge ilmoaa siitä minulle. jos oot maksanut niin varmasti se löytyy ja me ilmoamme sinua heti kun Jagge töiltään ehtii.^^ kuinka usein noi maksettu tiedot päivitetään ekaan viestiin?
Laitoin sulle sikiviki yv:tä. Suoritus on tullut kyllä.Kovasti kauan tuntuu tuo pankkiliikenne joskus kestävän. Oon maksanu jo 15.4 eikä vieläkään näy teillä??
Jos minutki otettiin mukaan ventovieraana niin eiköhän sinutki!Hei! Huomasin että 9 mökissä ois ehkä tilaa? Oiskohan sinne asiaa näin tulokkaalla ja ihan ventovieraalla? Tai jos jonkun toisen mökissä on tilaa niin ottaisitteko suoraan yhteyttä kirsi.nevalainen@elisanet.fi tai puh-elimellä 0505179814![]()
![]()
eiköhän sinne sekaan soviHei! Huomasin että 9 mökissä ois ehkä tilaa? Oiskohan sinne asiaa näin tulokkaalla ja ihan ventovieraalla? Tai jos jonkun toisen mökissä on tilaa niin ottaisitteko suoraan yhteyttä kirsi.nevalainen@elisanet.fi tai puh-elimellä 0505179814![]()
![]()
Laittelinkin jo s-postia, teretulemasta vaan!eiköhän sinne sekaan soviHei! Huomasin että 9 mökissä ois ehkä tilaa? Oiskohan sinne asiaa näin tulokkaalla ja ihan ventovieraalla? Tai jos jonkun toisen mökissä on tilaa niin ottaisitteko suoraan yhteyttä kirsi.nevalainen@elisanet.fi tai puh-elimellä 0505179814![]()
tuskin ketään haittaa uudet mökkikaverit..![]()