• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 4  porin Reposaaressa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Samoin minä ja IhQ ruskee lähdetään autolla Nummelasta Poriin. Eli voipi toimittaa (ei noutopalvelua) tavaraa kyytiin.

Hieman muutosta suunnitelmiin. Kiitos työpaikan järjestelyiden pääsenkin hieman aiemmin matkaan. Reitti on siis Tampere-Pori autolla ja halukkaat pääsee kyytiin tai voin ottaa tavaraa kyytiin. Lähtö n. klo 17->

Takaisin päin alustavalla suunnitelmalla olen kuitenkin tulossa reittiä Pori-Turku ja Tampereelle vasta ma-aamuna, joten sitten paluu matkaa ei valitettavasti ole tarjolla. Toisaalta taas tarvittaessa voin ottaa tavaraa tai ihmisiä kuljetukseen välille Pori-Turku
smile_org.gif
Lähtö Turun suuntaan heti kun on herätty (ja selvitty)
smile_org.gif

Mikä se semmoinen MP-meat on minne autoilla.......?  
nixweiss.gif
Mä sun MP-lihoistas tiedä  
biggrin.gif

Mulle tää moottoripyöräily on niinkun harrastus, ja mun mielestä harrastuksen kuuluu olla kivaa. Mun mielestä esim. vesisateessa ajaminen ei oo kivaa, joten aika harvoin sitä harrastan. Krapulassakaan en kauheesti ajamisesta nauti, joten sillon voi samantien ajaa autolla. Mieluiten ei silläkään  
smile_org.gif

Viinan juominen hyvien tyyppien kanssa on kans kivaa, ja se on mulla niinkun pääosassa tällä retkellä, ei se ajelu. Aika harvan pyörän oon nähny Posarissa liikkuvan lauantaisin
tounge.gif

Kun töissä sanoin, että menen Reposaareen mp:llä tai sateen sattuessa autolla niin heti tuli kuittaus, että eikös sinne mp-tapahtumaan pitäisi mennä mp:llä.
tounge.gif

Mun puolesta sinne voi tulla vaikka kamelilla, itse kuitenkin yritän päästä mp:llä perille ja takaisin. Lauantaina on tarkoitus lähteä ajelemaan Porin ympäristöön, kun sielläpäin ei ole tullut pahemmin käytyä, joten ainakin yksi pyörä on liikkeellä.
062802jumpie_prv.gif

Toivotaan aurinkoista keliä, jotta saadaan mukava vkl.

Kyllä näihin MP-tapahtumiin olis viisainta järjestää yhteiskuljetus bussilla. Se on niin monena sunnuntaina todettu. Paikalliset MP-liikkeet sit vois koristeeks tuoda muutaman pyörän näytille.

062802moto_prv.gif

Pyörällä olisi tarkoitus saapua, sateen sattuessa tulen pyörällä.

Hyvät mahdollisuudet kuitenkin että sade on muualla, sademagneetti on toisissa kekkereissä.
biggrin.gif
033102bebe_1_prv.gif

Minulla on tuolloin alkanut Ulkoruokintakausi ja tulen näillä näkymin Kokemäeltä sinne MOPOLLA ellei taifuuni, pyörremyrsky tai hurrikaani (tai poliisi?) estä tuloani!
062802moto_prv.gif

Back