Sumppa
Kirkkonummella kaikki on toisin...
- Sijainti
- Eestinkylä, Kirkkonummi
Samoin minä ja IhQ ruskee lähdetään autolla Nummelasta Poriin. Eli voipi toimittaa (ei noutopalvelua) tavaraa kyytiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikilla ei ole pyöriä.Minkä takia porukat tulee AUTOILLA?![]()
Tai kaikkien pyörillä ei saa ajaa yleisen liikenteen joukossaKaikilla ei ole pyöriä.Minkä takia porukat tulee AUTOILLA?![]()
Tai kaikki ei halua kuolla krapulassa yrjö kypärässä prätkän päällä sunnuntaina.Tai kaikkien pyörillä ei saa ajaa yleisen liikenteen joukossaKaikilla ei ole pyöriä.Minkä takia porukat tulee AUTOILLA?![]()
![]()
Mä sun MP-lihoistas tiedäMikä se semmoinen MP-meat on minne autoilla.......?![]()
Eli esimerkiksi kilvettömän moottoripyörän omistajat eivät olisi tervetulleita kekkereihin sen vuoksi, koska eivät pyörällään sinne voi ajaa, kun ei sillä pyörällä liikenteessä saa ajaa?Mikä se semmoinen MP-meat on minne autoilla.......?![]()
Jos kurvailette tästä mouhimeren ohi niin letkaan vois pari liittyä tästä mouhosta..on aateltu ajella sinne lavia-kullaa-pomarkku akselia...Kyllä meitäkin on, jotka pyörällä saapuu, vaikkei omalla, mutta kaksipyöräisellä kuitenkin.![]()
Jou, olitko mitä aikataulutusta miettinyt Tampereelta lähtöön?Kyllä meitäkin on, jotka pyörällä saapuu, vaikkei omalla, mutta kaksipyöräisellä kuitenkin.![]()
Linkki kyseiseen ketjuun^ Äh.. tuolle olikin jo oma ketju (Tre-Posari).. Jatkan asiaa siellä.. sorry..
Pitkin mennä uhoamaan - mopo on Heinolla menossa remppaan eli autolla se tääkin....Minulla on tuolloin alkanut Ulkoruokintakausi ja tulen näillä näkymin Kokemäeltä sinne MOPOLLA ellei taifuuni, pyörremyrsky tai hurrikaani (tai poliisi?) estä tuloani!![]()