lisätty.Lisäisittekö Ladyrebelin mun mökkiin? Kiitos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lisätty.Lisäisittekö Ladyrebelin mun mökkiin? Kiitos.
Hyvä hommalisätty.Lisäisittekö Ladyrebelin mun mökkiin? Kiitos.
Perjantaina 21.5. ja maanantaina 24.5....Työnjohtaja jo kyseli, milloin aion käyttää pitämättömät pekkaset. Vastasin kertovani sitten kun aika on...
turvallisempaa vaan suosiolla ottaa maanantai ja tiistai jos vaan kahteen varaaPerjantaina 21.5. ja maanantaina 24.5....Työnjohtaja jo kyseli, milloin aion käyttää pitämättömät pekkaset. Vastasin kertovani sitten kun aika on...![]()
![]()
Ihan samaa suunnittelin. Kyllä tuossakin on meidän firmassa nieleskeltävää, sillä perjantai ja maanantai-pekkaset ovat siellä kiven takana.Perjantaina 21.5. ja maanantaina 24.5.
Mahtuu, montao paikkaa tarvit ? Ja onko mökillä väliä ?Perskule, just tulin Sardinian ja Korsikan kierrokselta (autolla.. tylsää..), ja täällä on taas tämä.. Vieläkö mahtuu mukaan?!![]()
mä lisäsin LaMasqueraden Brenin mökkiin.Jos et halua omaa mökkikuntaa koota, niin kyllä sä voit tuohon meidänkin mökkiin majoittua.
2 maksanutJa niitä mökkimaksujakin otetaan ilolla vastaan... 30.4. oli se takaraja. Vasta yksi mökki on maksanut.
Sijoitin sut nyt mökkiin. Kyllä se täyteen saadaan. Tervetuloa vaanJohanna vois ottaa yhen mökin, jossei tartte yksin olla...![]()
Kuka tulis kaveriks?![]()
Hienoo!! Kiva nähdä!Johanna vois ottaa yhen mökin, jossei tartte yksin olla...![]()
Kuka tulis kaveriks?![]()
Jos tälläkin kertaa ajellaan samaa matkaa Poriin, niin mulla on nyt sitten isompi kone alla - ei tartte perässäajajien haukotellaVieläkö mahtuu mukaan?!![]()
Meillehän se edellinen 250cc kiinalainenkin meni täydestä harrikasta, joten ihmeteltiin että miksi ei meinata päästä mopoista ja traktoreista ohi..Jos tälläkin kertaa ajellaan samaa matkaa Poriin, niin mulla on nyt sitten isompi kone alla - ei tartte perässäajajien haukotellaVieläkö mahtuu mukaan?!![]()
![]()
n 1 km päässä on ajnakin Siwa ja joku muu kauppa, että jos sitä makkaraa hakee...Joo perkati tuosta tulikin mieleen että pitää koittaa jossain siinä lähellä ehtiä käymään... tuota, ruokakaupassa![]()
Tai sitten annostella muovipulloihin kirkakset.