• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol 3 orggilaisten ajokauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ai saakeli, enää kaks viikkoa ja taas pitää lähteä  
033102beer_1_prv.gif

pitäiskö yrittää olla selvinpäin..
idea3.gif
..sen kun näkis..
biggrin.gif

Olisikohan mahdollisesti jossakin mökissä vielä tilaa yhrelle tai kahrelle??
smile_org.gif

nixweiss.gif
blush.gif
Sulle ja kaverille varattu mökki 11  
smile_org.gif
Cheers mate !!
smile_org.gif

Tosin kävi vissiin minun kaveruksille hiukan köpelösti, näyttää vahvasti siltä että yksikseen olen menossa tuohon mökkiin.

Täytyy yllyttää mahdollisia lähtijöitä siis!
smile_org.gif

062802moto_prv.gif
Täällä saattais olla eräs maijamyöhäinen lähdössä mukaan. Uskaltaisko herran seuraan liittyä joko ihan omassa persoonassaan tahi äijän kera?  
smile_org.gif

Olisikohan mahdollisesti jossakin mökissä vielä tilaa yhrelle tai kahrelle??
smile_org.gif

nixweiss.gif
blush.gif
Sulle ja kaverille varattu mökki 11  
smile_org.gif
Cheers mate !!
smile_org.gif

Tosin kävi vissiin minun kaveruksille hiukan köpelösti, näyttää vahvasti siltä että yksikseen olen menossa tuohon mökkiin.

Täytyy yllyttää mahdollisia lähtijöitä siis!
smile_org.gif

062802moto_prv.gif
Täällä saattais olla eräs maijamyöhäinen lähdössä mukaan. Uskaltaisko herran seuraan liittyä joko ihan omassa persoonassaan tahi äijän kera?  
smile_org.gif
Hehe
smile_org.gif
Itsekin pikkasen myöhässä
smile_org.gif

Sekaan vaan!!
smile_org.gif

Jee  
smile_org.gif
 Juttelen tänä iltana mr. wowittajan kanssa ja laitan sulle sitten tiedon että saatko yhden vai kaksi kaveria  
smile_org.gif

Juu ja ei  
tounge.gif
 Ei hän valitettavasti olisi tulossa Poriin. Mun omakin osallistuminen on vielä eräiden asioiden takia mietinnässä  
sad_orig.gif
 mut koetan päästä päätökseen tänään. Mökkipaikan saisi pitää varauksessa siihen asti, jos siitä ei ole haittaa muille.  
thumbs-up.gif

Mitenkäs ois porukkaa lähössä tampereen suunnalta sillon perjantaina? Ois voinu sieltä jo yhessä edetä  
smile_org.gif

Mistäspäin porukka ajelee letkoissa?? Voisin liittyä johonkin letkaan mikä ajaa Lahden ohi perjantaina.. Aikataulu olisi myös kiva..
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Mitenkäs ois porukkaa lähössä tampereen suunnalta sillon perjantaina? Ois voinu sieltä jo yhessä edetä  
smile_org.gif
Tod.näk. johonkin aikaan perjantaina iltapäivällä lähtö Tampereelta minulla. Muista en tiedä.

Btw, noinniinku järjestäjille kyssärinä: Onkos tuo risteilyalus lauttatyyppiä? Ihan vain aattelin, josko sinne pääse mopolla kannelle ja sitten vähän ajelemaan laitureista Porin tunnetusti luonnonkauniiseen saaristoon?
wink.gif
cool.gif

smile_org.gif
Tod.näk. johonkin aikaan perjantaina iltapäivällä lähtö Tampereelta minulla. Muista en tiedä.

Btw, noinniinku järjestäjille kyssärinä: Onkos tuo risteilyalus lauttatyyppiä? Ihan vain aattelin, josko sinne pääse mopolla kannelle ja sitten vähän ajelemaan laitureista Porin tunnetusti luonnonkauniiseen saaristoon?    
wink.gif

cool.gif
Noup, risteilyalus ei taida olla lauttatyyppiä
wink.gif
Eikä Kirjurinluodossa paljoa mopolla ajella, se kun on ihan keskustan laidalla
tounge.gif

Back