• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol 3 orggilaisten ajokauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänä vuonna meillä on niin paljon aikataulutettua tekemistä, että tulppien tekoon ei yksinkertaisesti riitä aika. Valitettavasti tulppamestaria ei siis olla pyydetty paikalle.

Huom Jos jollain jotain ruokaan liittyviä juttuja niin privalla viestiä mulle
Viimeisiä paikkoja viedään... ens vkon perjantaina pitää maksujen pitää olla maksettu !!!

Minä kanssa mukaan - melkein viime hetkellä! Piipun mökkiin voisin ehkä mahdollisesti sopia? *laitettu yksäriä*

Minä kanssa mukaan - melkein viime hetkellä! Piipun mökkiin voisin ehkä mahdollisesti sopia? *laitettu yksäriä*
sinne vaan ...tervetuloa
buttrock.gif

Nyt on sitten viimeinen päivä maksaa mökkejä jotta rahat on huomenna perillä!

Vielä on maksamatta seuraavien mökkivastaavien osalta:
-Miksu_XX
-Ampparix
-Petu
-Muukka

Koittakaas nyt toimia...

Lisäsin itseni tuonne mökkiin 16, koska siellä näytti olevan fiksua porukkaa (pl. Premier!
tounge.gif
) Kohta varmaan tulee sinne sitten peruutuksiakin.

Heeeeei, ei ole enää kauaa kun päästään pitämään hurrrrrrjan hauskaa!! Ja pari mökkiä vapaana, nyt varmistamaan ettette jää pois pirskeistä!
062802jumpie_prv.gif

Hei, me halutaan sittenkin mukaan myös..! Mites tää homma nyt pelittää..? *pihalla* eli meitä ois kaks tulos, ei ruokarajotteisia ja sovitaan minne tahansa mökkiin mis nyt pari punkkaa olis vapaana..?

Back