Nasu
R.I.P.
..sen kun näkis..Ai saakeli, enää kaks viikkoa ja taas pitää lähteä![]()
pitäiskö yrittää olla selvinpäin..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
..sen kun näkis..Ai saakeli, enää kaks viikkoa ja taas pitää lähteä![]()
MITÄÄÄÄH ?! (0_o) huuh?Ai saakeli, enää kaks viikkoa ja taas pitää lähteä![]()
Täällä saattais olla eräs maijamyöhäinen lähdössä mukaan. Uskaltaisko herran seuraan liittyä joko ihan omassa persoonassaan tahi äijän kera?Cheers mate !!Sulle ja kaverille varattu mökki 11Olisikohan mahdollisesti jossakin mökissä vielä tilaa yhrelle tai kahrelle??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tosin kävi vissiin minun kaveruksille hiukan köpelösti, näyttää vahvasti siltä että yksikseen olen menossa tuohon mökkiin.
Täytyy yllyttää mahdollisia lähtijöitä siis!![]()
![]()
HeheTäällä saattais olla eräs maijamyöhäinen lähdössä mukaan. Uskaltaisko herran seuraan liittyä joko ihan omassa persoonassaan tahi äijän kera?Cheers mate !!Sulle ja kaverille varattu mökki 11Olisikohan mahdollisesti jossakin mökissä vielä tilaa yhrelle tai kahrelle??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tosin kävi vissiin minun kaveruksille hiukan köpelösti, näyttää vahvasti siltä että yksikseen olen menossa tuohon mökkiin.
Täytyy yllyttää mahdollisia lähtijöitä siis!![]()
![]()
![]()
Tod.näk. johonkin aikaan perjantaina iltapäivällä lähtö Tampereelta minulla. Muista en tiedä.Mitenkäs ois porukkaa lähössä tampereen suunnalta sillon perjantaina? Ois voinu sieltä jo yhessä edetä![]()
Noup, risteilyalus ei taida olla lauttatyyppiäTod.näk. johonkin aikaan perjantaina iltapäivällä lähtö Tampereelta minulla. Muista en tiedä.Mitenkäs ois porukkaa lähössä tampereen suunnalta sillon perjantaina? Ois voinu sieltä jo yhessä edetä![]()
Btw, noinniinku järjestäjille kyssärinä: Onkos tuo risteilyalus lauttatyyppiä? Ihan vain aattelin, josko sinne pääse mopolla kannelle ja sitten vähän ajelemaan laitureista Porin tunnetusti luonnonkauniiseen saaristoon?![]()
![]()
Morjens!Mistäspäin porukka ajelee letkoissa?? Voisin liittyä johonkin letkaan mikä ajaa Lahden ohi perjantaina.. Aikataulu olisi myös kiva..![]()
![]()
Riitti että luki tuo " olen vaasalainen "Moukku Moroo!
Mahtuuks vaasalainen mökkiin, olen raitis 189 pitkä ja painan n. 90 kg.![]()