Hyvä siitä tulee, usko minuun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös se sieltä Reposaaren satamasta lähe se risteily? Emmää tiiä, mä oon vaan "töissä" täällä![]()
Eikös se sieltä Reposaaren satamasta lähe se risteily? Emmää tiiä, mä oon vaan "töissä" täällä
öööööö mikä risteily ??![]()
![]()
![]()
![]()
öööööööö se jokiristeily vai mikä se on.Eikös se sieltä Reposaaren satamasta lähe se risteily? Emmää tiiä, mä oon vaan "töissä" täällä
![]()
![]()
![]()
Ai se... no joo klo 11.00.00 nostetaan ankkuri ylös.öööööööö se jokiristeily vai mikä se on.Eikös se sieltä Reposaaren satamasta lähe se risteily? Emmää tiiä, mä oon vaan "töissä" täällä
![]()
![]()
![]()
![]()
mää lähen jo aamuvarhain liikkeelle jotta pääsee maltaan makuun siellä "laivalla"Eli Salmon, jos tuut "laivalle" suoraan, niin ajat vain Siikarannan ohitse ja kun tie haarautuu, valitset vasemman puolen, eli Satamapuiston. Et voi olla huomaamatta meitä siellä. Valitettavasti.![]()
Joo, saattaa olla muuten hankaluuksia saattaa pyörää Siikarantaan sieltä satamasta... luulisinmää lähen jo aamuvarhain liikkeelle jotta pääsee maltaan makuun siellä "laivalla"Eli Salmon, jos tuut "laivalle" suoraan, niin ajat vain Siikarannan ohitse ja kun tie haarautuu, valitset vasemman puolen, eli Satamapuiston. Et voi olla huomaamatta meitä siellä. Valitettavasti.![]()
eli ajan sinne sikarantaan![]()
No en olis ninkään varma tostakaan...Se vois olla jo siirretty siinä vaiheessa...Naja, ei vais. Varmaan parempi tulla Siikarantaan juu. Ei se paatti kuitenkaan ilman meitä lähde.![]()
niinpä, sinähän lupasit tarjota kaikki juomat. pidetään ne varpajaiset sitten samalla. mä otan kuubalaiset mukaanJoo, saattaa olla muuten hankaluuksia saattaa pyörää Siikarantaan sieltä satamasta... luulisinmää lähen jo aamuvarhain liikkeelle jotta pääsee maltaan makuun siellä "laivalla"Eli Salmon, jos tuut "laivalle" suoraan, niin ajat vain Siikarannan ohitse ja kun tie haarautuu, valitset vasemman puolen, eli Satamapuiston. Et voi olla huomaamatta meitä siellä. Valitettavasti.![]()
![]()
niinpä, sinähän lupasit tarjota kaikki juomat. pidetään ne varpajaiset sitten samalla. mä otan kuubalaiset mukaanJoo, saattaa olla muuten hankaluuksia saattaa pyörää Siikarantaan sieltä satamasta... luulisinmää lähen jo aamuvarhain liikkeelle jotta pääsee maltaan makuun siellä "laivalla"Eli Salmon, jos tuut "laivalle" suoraan, niin ajat vain Siikarannan ohitse ja kun tie haarautuu, valitset vasemman puolen, eli Satamapuiston. Et voi olla huomaamatta meitä siellä. Valitettavasti.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sulle ja kaverille varattu mökki 11Olisikohan mahdollisesti jossakin mökissä vielä tilaa yhrelle tai kahrelle??![]()
![]()
![]()
Cheers mate !!Sulle ja kaverille varattu mökki 11Olisikohan mahdollisesti jossakin mökissä vielä tilaa yhrelle tai kahrelle??![]()
![]()
![]()
![]()
Ai saakeli, enää kaks viikkoa ja taas pitää lähteä![]()
pitäiskö yrittää olla selvinpäin..![]()