• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol 3 orggilaisten ajokauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
yks mökki mulle ja annepiille..kiitos  
smile_org.gif
Tervetuloa vaan, kyl mää jo orottelinki teit
smile_org.gif

Terveiset Italiasta. Seuraavalla kerralla kyllä jään sinne. Täällä on ihan sikakylmä... maksamanne rahat riittivät nippanappa. Kiitos niistä.
wink.gif

Lunan ja Kriisin möksät on nyt myös maksettu kokonaan. Timppa saa päivittää tiedon tuonne mökkilistalle taas kun on kirjoituskunnossa...
biggrin.gif

Hmph..ei sujuneet neuvottelut ihan kohdilleen.

sad_orig.gif

Mulle sit telttapaikka, eli tuun vaan lauantain retkelle. Maksetaanhan tämä samoin kuin nuo mökkivarauksetkin?

Jos jollakin on jotain ruokarajoituksia nii privalla viestiä mulle, niin katsotaan ruokailu asiat kuntoon

Tässä menuu

Broilerpata Tikka Masala
Riisi / Kermaperunat
Kreikkalainen Salaatti
Patonki, Tuorejuustolevite

Tervetuloa sikiviki joukkoon mukaan. Max ja Senja tulevat sieltä etelän suunnalta ja näin mökki pitäisi tulla täyteen.
Kiitoksia. Nähdään. Oon tän viikon (15) Ylläksellä känny-yhteyksien takana, joten palaillaan ens viikolla asiaan. Tää on nii sairaan hidasta, et ei jaksa.
Tää suunnitelma meni pieleen ja Timperi on laittanu mut ihan yksin mökkiin 7, mut jos jossain olis tilaa tai huolitaan seuraan, niin mielelläni vastaanottaisin paikan.
bowdown.gif

Tervetuloa sikiviki joukkoon mukaan. Max ja Senja tulevat sieltä etelän suunnalta ja näin mökki pitäisi tulla täyteen.
Kiitoksia. Nähdään. Oon tän viikon (15) Ylläksellä känny-yhteyksien takana, joten palaillaan ens viikolla asiaan. Tää on nii sairaan hidasta, et ei jaksa.
Tää suunnitelma meni pieleen ja Timperi on laittanu mut ihan yksin mökkiin 7, mut jos jossain olis tilaa tai huolitaan seuraan, niin mielelläni vastaanottaisin paikan.
bowdown.gif
Joo siirsin sut sinne kun en tiennyt suunnitelmistasi enempiä. Mutta älä ole huolissasi. Varnasti saat paikan jossa ei tartte olla yksin.

Tästä päivästä kaksi viikkoa aikaa maksaa. Muistakaa että maksujen pitää olla perillä viimeistään 30.4. Vasta neljä mökkiä maksettuna...

Joo pariviikkoa ois aikaa varailla makuupaikka Posarista. Ja noin 5 vkon päästä ollaankin sitten jo pian tapahtumassa. Nopeastihan tää aika kuluu... joten nyt viimeiset paikat varaukseen kauden avajaisista..

Plaah, meikäläisen punkan saapi pistää nyt takasin jakoon. Jääpi tänä vuonna todennäkösesti välistä
sad_orig.gif

Mutta hengessä mukana!

Back