Tervetuloa vaan, kyl mää jo orottelinki teityks mökki mulle ja annepiille..kiitos![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa vaan, kyl mää jo orottelinki teityks mökki mulle ja annepiille..kiitos![]()
Kiva kun tulette, piipu ja annepii!yks mökki mulle ja annepiille..kiitos![]()
Tota voi joutua odottamaan aika kauanTerveiset Italiasta. Seuraavalla kerralla kyllä jään sinne. Täällä on ihan sikakylmä... maksamanne rahat riittivät nippanappa. Kiitos niistä.![]()
Lunan ja Kriisin möksät on nyt myös maksettu kokonaan. Timppa saa päivittää tiedon tuonne mökkilistalle taas kun on kirjoituskunnossa...![]()
joo ihan samoin, muista vaan ilmoittaa et kyseessä on lauantai vierailu, niin muistetaan tilata se ruoka kanssa sulle.Hmph..ei sujuneet neuvottelut ihan kohdilleen.
![]()
Mulle sit telttapaikka, eli tuun vaan lauantain retkelle. Maksetaanhan tämä samoin kuin nuo mökkivarauksetkin?
Min en syö maksalaatikkova.jos jollain jotain ruokarajoitteita niin privalla viestiä mulle
no hyvä, tulipa tääkin selvitettyäMin en syö maksalaatikkova.jos jollain jotain ruokarajoitteita niin privalla viestiä mulle
suositellaan nautittavaksi viskipullon kera?Mä oottelen varmuuden vuoks viskipullon kanssa![]()
tosi kiva nähä! viime kerrasta on jo jonkun verran aikaaKiva kun tulette, piipu ja annepii!yks mökki mulle ja annepiille..kiitos![]()
![]()
suositellaan nautittavaksi viskipullon kera?Mä oottelen varmuuden vuoks viskipullon kanssa![]()
![]()
Tää suunnitelma meni pieleen ja Timperi on laittanu mut ihan yksin mökkiin 7, mut jos jossain olis tilaa tai huolitaan seuraan, niin mielelläni vastaanottaisin paikan.Kiitoksia. Nähdään. Oon tän viikon (15) Ylläksellä känny-yhteyksien takana, joten palaillaan ens viikolla asiaan. Tää on nii sairaan hidasta, et ei jaksa.Tervetuloa sikiviki joukkoon mukaan. Max ja Senja tulevat sieltä etelän suunnalta ja näin mökki pitäisi tulla täyteen.
Joo siirsin sut sinne kun en tiennyt suunnitelmistasi enempiä. Mutta älä ole huolissasi. Varnasti saat paikan jossa ei tartte olla yksin.Tää suunnitelma meni pieleen ja Timperi on laittanu mut ihan yksin mökkiin 7, mut jos jossain olis tilaa tai huolitaan seuraan, niin mielelläni vastaanottaisin paikan.Kiitoksia. Nähdään. Oon tän viikon (15) Ylläksellä känny-yhteyksien takana, joten palaillaan ens viikolla asiaan. Tää on nii sairaan hidasta, et ei jaksa.Tervetuloa sikiviki joukkoon mukaan. Max ja Senja tulevat sieltä etelän suunnalta ja näin mökki pitäisi tulla täyteen.![]()
Huntter hoitanut maksuvelvoitteen tänäänTästä päivästä kaksi viikkoa aikaa maksaa. Muistakaa että maksujen pitää olla perillä viimeistään 30.4. Vasta neljä mökkiä maksettuna...
KuitattuPlaah, meikäläisen punkan saapi pistää nyt takasin jakoon. Jääpi tänä vuonna todennäkösesti välistä![]()
Mutta hengessä mukana!