• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol 3 orggilaisten ajokauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yhen tälläsen moottoripyörättömän motoristinkin vois sijottaa johonkin punkkaan..
Mihin oot pyöräs hukannu?
wink.gif

Vieläkö löytyy saunamökkiä? Yritetään kerätä tutuista mökki täyteen. Eli tulossa jap55, wimmevanamo ja uncle Joe.

Vieläkö löytyy saunamökkiä? Yritetään kerätä tutuista mökki täyteen. Eli tulossa jap55, wimmevanamo ja uncle Joe.
joo on yks saunamökki jäljellä. Varaanko mää sen sulle ??
Velipojan eli jap55:n puolesta vastaan, kun se meni jo duuniin: joo just se saunamökki 15. (Ja sori Jartsa että ehdin vastata jo! jos nimittäin olet vielä linjalla... Vai menit sä jo duuniin..)

Velipojan eli jap55:n puolesta vastaan, kun se meni jo duuniin: joo just se saunamökki 15. (Ja sori Jartsa että ehdin vastata jo! jos nimittäin olet vielä linjalla... Vai menit sä jo duuniin..)
Joo heti mä sen teille laitoin mut varmistelin vaan. Kiitos nopeasta kuittauksesta.

Pistän sulle ranpa rahaa jossainvaiheessa tulemaan..vai miten ootta meinannu mökin maksaa?
Niin no, Jaggehan tässä rahastoa hoitelee, mutta kainona poikana sanoisin et rahalla nää  yleensä on hoidettu  
biggrin.gif
biggrin.gif
Jaggelle euroina ja Timpalle kelpaa Ruotsin raha?
smile_org.gif
Näin tämä on bruukannut mennä.
wink.gif
Tiedoksi teille innokkaille maksajille - olen ensi viikon saapasmaassa seikkailemassa, enkä meinaa katsella tilitietoja lomalla. (eli siis kulutan nyt jo saadut mökkirahat heti siellä
biggrin.gif
)

Maksettu-tietoja alkaa siis päivittymään tuonne mökkilistalle aikaisintaan ööö... pitkänä perjantaina tai sitten vasta pääsiäisen jälkeen. Pysykää rauhallisina.
tounge.gif

Joo heti mä sen teille laitoin mut varmistelin vaan. Kiitos nopeasta kuittauksesta.
Pääsiskö tähän mökkiin kuokkiin, jonkun teistä kanssa olin Tallinnassa samassa huoneessa muistaakseni. Tais olla itte jap55
062802jumpie_prv.gif

Pääsiskö tähän mökkiin kuokkiin, jonkun teistä kanssa olin Tallinnassa samassa huoneessa muistaakseni. Tais olla itte jap55
062802jumpie_prv.gif
Lisätty joukkoon...

Back