Tere tulemasta jos seura kelpaaHuoliikos joku saunamökkiläinen meikäläisen tupaansa? Olen sisäsiisti enkä kuorsaa.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tere tulemasta jos seura kelpaaHuoliikos joku saunamökkiläinen meikäläisen tupaansa? Olen sisäsiisti enkä kuorsaa.![]()
Ainahan hyvä huono seura kelpaaTere tulemasta jos seura kelpaaHuoliikos joku saunamökkiläinen meikäläisen tupaansa? Olen sisäsiisti enkä kuorsaa.![]()
![]()
Mä kans samaan mökkiin, mutta lupaan että en kuorsaa kuten salomon ja käyttäydyn nätistisaanks mä tulla sun kaa samaan mökkiinYks saunamökki kiitos, numerolla ei väliä!![]()
lupaan kuorsata ja käyttäytyä huonosti, niinku aina![]()
![]()
No höh, jo odotin että olisit ollut paikallaPerkules, enpä varaakkaan mökkiä. On enskakisajärjestelyt juuri tuolloin kuumimmillaan, joten joutuu skippaamaan nämä kemut.
kyllä sun pitäs tulla mun kanssa samaan mökkiin kuorsaamaan.Pistäkää mut johonkin saunamökkiin, jos siis huolitaan
Näyttäis kovasti siltä että pääsisisin Poriin.
Vasten parempaa tietoani otan siis molemmat pokasahat samaan mökkiin (ja korvatulpat mukaan)kyllä sun pitäs tulla mun kanssa samaan mökkiin kuorsaamaan.Pistäkää mut johonkin saunamökkiin, jos siis huolitaan
voitas vetää stemmat![]()
No ehkä viereiseen siveelliseen, puhtoiseen ja kilttiin mökiin tarvittaessa pääsee pakenemaanVasten parempaa tietoani otan siis molemmat pokasahat samaan mökkiin (ja korvatulpat mukaan)kyllä sun pitäs tulla mun kanssa samaan mökkiin kuorsaamaan.Pistäkää mut johonkin saunamökkiin, jos siis huolitaan
voitas vetää stemmat![]()
![]()
Olettaen et Basicille seura kelpaa, sinne se nyt on toistaseks laitettu kuitenkin![]()
Huh.. nenäkarvani saa olla siis rauhassa ja siivoominenki mahdollisesti vähentyy!Perkules, enpä varaakkaan mökkiä. On enskakisajärjestelyt juuri tuolloin kuumimmillaan, joten joutuu skippaamaan nämä kemut.
No hö, just sovittiin tos joku viikonloppu et tänä vuonna se vuolee kirveellä mul kuksanSiltä on sit kielletty leirimukien veistäminenLisäätkö notAbomberyet ja mondien mökkiin.![]()
Sijoitin sut mökkiin nro 3. Jos kaikille osapuolille sopii...Toistanpa ihteäni.
Eli jos vaan joku hyväksyy mökkiseuraksi tuntemattoman, heterohkon hinttitukan, joka vilkuttaa vielä tovin lähempänä teini- kuin keski-ikää, niin mukaanhan se on lähdettävä.
Ominaishajukin kaiken käsityksen mukaan vähintäänkin tasolla siedettävä. Sisäsiistikin, ainakin valtaosan ajasta. Useimmiten lempeä ja vaaraton, ei pure käskemättä kuin satunnaisesti.
Joo kyllä mahtuu mukaanmiqa, mahtuuks sun mokkiin viela messiin? Kuorsaamisestani en osaa itse sanoa, tietanet Tallinnan perusteella paremmin sen itse..![]()
Sori, ku o aakkoset kateissa, kirjoittelen tata lainavehkeella Lanzarotelta!![]()
Spasiba!Sijoitin sut mökkiin nro 3. Jos kaikille osapuolille sopii...