• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol 3 orggilaisten ajokauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Huoliikos joku saunamökkiläinen meikäläisen tupaansa? Olen sisäsiisti enkä kuorsaa.
smile_org.gif
Tere tulemasta jos seura kelpaa
biggrin.gif

Toistanpa ihteäni.

Eli jos vaan joku hyväksyy mökkiseuraksi tuntemattoman, heterohkon hinttitukan, joka vilkuttaa vielä tovin lähempänä teini- kuin keski-ikää, niin mukaanhan se on lähdettävä.

Ominaishajukin kaiken käsityksen mukaan vähintäänkin tasolla siedettävä. Sisäsiistikin, ainakin valtaosan ajasta. Useimmiten lempeä ja vaaraton, ei pure käskemättä kuin satunnaisesti.

Pistäkää mut johonkin saunamökkiin, jos siis huolitaan:)

Näyttäis kovasti siltä että pääsisisin Poriin.

kyllä sun pitäs tulla mun kanssa samaan mökkiin kuorsaamaan.
voitas vetää stemmat  
biggrin.gif
Vasten parempaa tietoani otan siis molemmat pokasahat samaan mökkiin (ja korvatulpat mukaan)  
biggrin.gif

Olettaen et Basicille seura kelpaa, sinne se nyt on toistaseks laitettu kuitenkin  
smile_org.gif

kyllä sun pitäs tulla mun kanssa samaan mökkiin kuorsaamaan.
voitas vetää stemmat  
biggrin.gif
Vasten parempaa tietoani otan siis molemmat pokasahat samaan mökkiin (ja korvatulpat mukaan)  
biggrin.gif

Olettaen et Basicille seura kelpaa, sinne se nyt on toistaseks laitettu kuitenkin  
smile_org.gif
No ehkä viereiseen siveelliseen, puhtoiseen ja kilttiin mökiin tarvittaessa pääsee pakenemaan
smile_org.gif

miqa, mahtuuks sun mokkiin viela messiin? Kuorsaamisestani en osaa itse sanoa, tietanet Tallinnan perusteella paremmin sen itse..
tounge.gif

Sori, ku o aakkoset kateissa, kirjoittelen tata lainavehkeella Lanzarotelta!
062802moto_prv.gif

Nappasin tosta itelleni yhden perusmökin, pari halukasta mahtuu vielä...

Varmaan olisi ollut järkevää lukea koko varaukseen liittyvä asia.
blush.gif

olin niin innokas että maksoin oman osuuden tuonne tilille. laitoin siihen että se on se rantamökki 14 ja kriisin tiedot oman nimen ja nickin. Onnistuukohan se jos Kriisi maksaa muut ja sitten lisäätte sen mun maksun siihen?
blush.gif

Vai alanko soittelemaan ja perumaan maksua?

^ Hyvä että ilmoittelit, hätä ei ole lainkaan tämän näköinen. Odottelen siis Kriisin mökistä sitten maksuja enää muiden osalta. Mukavantuntuista innokkuutta...  
biggrin.gif

Edit: Sen verran vielä lisään tähän että laitamme tiedon maksun perilletulosta aina mökkilistalle näkyviin. Näin ei tarvitse kenenkään jännätä, että minne rahat on mennyt ja onko se tullut perille vai ei.

Toistanpa ihteäni.

Eli jos vaan joku hyväksyy mökkiseuraksi tuntemattoman, heterohkon hinttitukan, joka vilkuttaa vielä tovin lähempänä teini- kuin keski-ikää, niin mukaanhan se on lähdettävä.

Ominaishajukin kaiken käsityksen mukaan vähintäänkin tasolla siedettävä. Sisäsiistikin, ainakin valtaosan ajasta. Useimmiten lempeä ja vaaraton, ei pure käskemättä kuin satunnaisesti.
Sijoitin sut mökkiin nro 3. Jos kaikille osapuolille sopii...

Back