• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

POSARI kauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jooh, no nyt on maksettu möksä 7
062802jumpie_prv.gif
..tili tuli..ja meni kans
nixweiss.gif
Kannattais pyytää liksankorotus, jos saat vaan 80 € kuussa.
033102bebe_1_prv.gif

Ja vaikka se olis kahden viikon palkkakin, niin se kuulostaa aika pieneltä.

Hmmph..! Keitäs rontteja siellä N_Angelin mökissä on... koittakaas gentlemannit maksaa omat osuutenne N_Angelille pois mitä pikimmin, ettei neitonen joudu vallan näkkileipä/nötköttikuurille..!
wink.gif

Maksetaankos telttapaikkakin tän kuun loppuun mennessä vai joskus muulloin?
Tai sitte mä nukun saunalla, kun kerran saan olla yksi saunavastaavista...

033102beer_1_prv.gif

JK

Älä nuku saunalla, voi tulla kuiva olo...  
sad_orig.gif

Telttapaikkalaiset ja autopaikkalaiset voi maksaa 11.5. mennessä. Mut sulle me voitas kattoo, jos meitin möksään mahtuu... kun kuitenkin oot töitä tän eteen tehnyt. Palaillaan astialle!  
cool.gif

Hmmph..! Keitäs rontteja siellä N_Angelin mökissä on... koittakaas gentlemannit maksaa omat osuutenne N_Angelille pois mitä pikimmin, ettei neitonen joudu vallan näkkileipä/nötköttikuurille..!  
wink.gif
Eipäs yleistetä! Tämä superfiksu herrasmiesten kuningas on ainakin maksanut osuutensa.

Nötkötti on muuten namia  
smile_org.gif
Hep hep...täytyy poistaa toi leima munkin ottasta. Maksoin ensimmäisenä ja välittömästi kun olin mökistä paikan saanut.  
smile_org.gif

Ja itseasiassa eilen laitoin privaa kyseisille henkilöille, jotka eivät vielä ole maksaneet, että saatas asia kondikseen.

Edit: Todistaako tää nyt et on gentlemanni?
biggrin.gif
biggrin.gif

Mulla on pieni kyytiongelma lauantaina päivällä päästä paikan päälle ja sunnuntaina poies. Et jos joku on toooooosi ihana ja kiltti ja kiva ja suostuu hakemaan kaupungista tällaisen kenopään lauantaina siihen aikaan kun pystyy ajamaan, niin jes!  
sport05.gif

bowdown.gif
Muistan tätä henkilöä vähintäänkin joulukortilla  
biggrin.gif

Mulla on pieni kyytiongelma lauantaina päivällä päästä paikan päälle ja sunnuntaina poies. Et jos joku on toooooosi ihana ja kiltti ja kiva ja suostuu hakemaan kaupungista tällaisen kenopään lauantaina siihen aikaan kun pystyy ajamaan, niin jes!  
sport05.gif

bowdown.gif
biggrin.gif
Juu eiköhä se onnistu! Luultavasti tulee la käytyä muutenkin kaupungilla kavereita moikkaamassa ku sinne asti nyt tulee lähdettyä..eli katsellaanhan sitte lähemmin
smile_org.gif
!

sport05.gif

bowdown.gif
biggrin.gif
Juu eiköhä se onnistu! Luultavasti tulee la käytyä muutenkin kaupungilla kavereita moikkaamassa ku sinne asti nyt tulee lähdettyä..eli katsellaanhan sitte lähemmin
smile_org.gif
!
Heeei jes! Olis aika mahtia jos kyydin saisin. Mut kahtellaan
smile_org.gif

Onko joku liikkumassa posariin pk-seudulta autolla mahdollisesti?

Mun pitäis saada tuonne poriin vaimon ajokamat ja paluumatkalla sen matkalaukku poies tuolta, on edellisen viikon työharjoittelussa Vaasassa jossain sairaalassa ja tulee suoraan sieltä posariin.

Back